Rzemień: Mielec, Dębica, Ropczyce, Kolbuszowa, Rzeszów i okolice – tel. 667 786 801
Get Adobe Flash player
 







Kategorie bloga
Sklep Auto-Krak
Proszę, pamiętaj…

Każdą usługę można wykonać na trzy sposoby: tanio, szybko i dobrze, ale do wyboru mamy zawsze tylko dwie opcje: kiedy jest tanio i szybko, to nie jest dobrze, jeśli jest szybko i dobrze, to nie jest tanio, a jak jest tanio i dobrze, to nigdy nie jest szybko... :)

Jeśli jakiś artykuł lub wpis z mojej strony okazał się dla Ciebie przydatny, proszę zostaw komentarz lub wklej link do tego artykułu na swoim forum, stronie bądź profilu - niech będzie to taką małą zapłatą za mój czas spędzony na bezinteresownym niesieniu pomocy mechanikom-amatorom… dziękuje – Zbigniew Kipa, właściciel AUTO-KRAK

Losowy cytat

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców

— Colin McRae
Licznik & Statystyki
Usłyszało o nas:

internautów

Jako że rynek zaczyna napełniać się sinikami 1.6 TDI common-rail koncernu VW  wychodzimy na przeciw oczekiwaniu naszych klientów i uzupełniamy ofertę elektroniczną o usunięcie filtra DPF, wyłączenia zaworu EGR nawet tak że można całkiem odpiąć wtyczkę od zaworu , usuwania błędów  usługę tuningu oraz wiele innych. Sterownik silnika ECU Siemens PCR 2.1 na procesorze TRICORE  zabezpieczony przed zapisem. numery silników o symbolach CAYA 75 KM, CAYB 90 KM i CAYC 105 KM, CLNA jak również najnowsze CRKB 110KM, CLHA 105KM, CLHB 90KM.PCR2.1 ecu

Audi A1 8X1 1.6 TDI 2010/05-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Audi A1 8X1 1.6 TDI 2011/03-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Audi A3 8P1 1.6 TDI 2009/05-2012/08 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Audi A3 8P1 1.6 TDI 2009/05-2012/08 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Audi A3 Cabriolet 8P7 1.6 TDI 2009/05-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Audi A3 Limousine 8VS 1.6 TDI 2013/09-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Audi A3 Sportback 8PA 1.6 TDI 2009/05-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Audi A3 Sportback 8PA 1.6 TDI 2009/05-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Seat Altea 5P1 1.6 TDI 2009/10-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Seat Altea 5P1 1.6 TDI 2010/11-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Seat Altea XL 5P5, 5P8 1.6 TDI 2009/10-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Seat Altea XL 5P5, 5P8 1.6 TDI 2010/11-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Seat Ibiza V 6J5 1.6 TDI 2010/05-2010/06 1598 ccm, 55 KW, 75 PS
Seat Ibiza V 6J5 1.6 TDI 2009/05-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Seat Ibiza V 6J5 1.6 TDI 2009/05-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Seat Leon 1P1 1.6 TDI 2010/02-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Seat Leon 1P1 1.6 TDI 2010/11-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Seat Leon 5F_ 1.6 TDI 2012/11-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Seat Leon 5F_ 1.6 TDI 2012/11-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Fabia 1.6 TDI 2010/03-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Skoda Fabia 1.6 TDI 2010/03-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Fabia 1.6 TDI 2010/04-2014/12 1598 ccm, 55 KW, 75 PS
Skoda Fabia Combi 1.6 TDI 2010/03-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Skoda Fabia Combi 1.6 TDI 2010/03-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Fabia Combi 1.6 TDI 2010/04-2014/12 1598 ccm, 55 KW, 75 PS
Skoda Octavia 1Z3 1.6 TDI 2009/06-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Octavia 5E3 1.6 TDI 2012/11-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Octavia Combi 1Z5 1.6 TDI 2009/06-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Octavia Combi 1Z5 1.6 TDI 4×4 2009/06-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Octavia Combi 5E5 1.6 TDI 2012/11-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Roomster 5J 1.6 TDI 2010/03-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
Skoda Roomster 5J 1.6 TDI 2010/03-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Superb 3T4 1.6 TDI 2010/09-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Superb Kombi 3T5 1.6 TDI 2010/09-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Skoda Yeti 5L 1.6 TDI 2010/11-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Caddy III Kasten 2KA, 2KH, 2CA, 2CH 1.6 TDI 2010/08-2014/12 1598 ccm, 55 KW, 75 PS
VW Caddy III Kasten 2KA, 2KH, 2CA, 2CH 1.6 TDI 2010/08-2014/12 1598 ccm, 75 KW, 102 PS
VW Caddy III Kombi 2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ 1.6 TDI 2010/08-2014/12 1598 ccm, 55 KW, 75 PS
VW Caddy III Kombi 2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ 1.6 TDI 2010/08-2014/12 1598 ccm, 75 KW, 102 PS
VW Golf Plus 5M1, 521 1.6 TDI 2009/02-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
VW Golf Plus 5M1, 521 1.6 TDI 2009/03-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Golf VI 5K1 1.6 TDI 2009/02-2012/11 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Golf VI 5K1 1.6 TDI 2009/02-2012/11 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
VW Golf VI Cabriolet 517 1.6 TDI 2011/03-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Golf VI Variant AJ5 1.6 TDI 2009/07-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Golf VI Variant AJ5 1.6 TDI 2009/12-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
VW Golf VI Variant AJ5 1.6 TDI 4motion 2009/07-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Jetta III 1K2 1.6 TDI 2009/06-2010/10 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Jetta III 1K2 1.6 TDI 2009/12-2010/10 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
VW Jetta IV 162 1.6 TDI 2011/02-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Passat 3C2 1.6 TDI 2009/08-2010/07 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Passat Variant 3C5 1.6 TDI 2009/08-2010/11 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Polo 6R_ 1.6 TDI 2009/06-2014/12 1598 ccm, 55 KW, 75 PS
VW Polo 6R_ 1.6 TDI 2009/06-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
VW Polo 6R_ 1.6 TDI 2009/06-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Touran 1T1, 1T2 1.6 TDI 2010/04-2010/05 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
VW Touran 1T3 1.6 TDI 2010/05-2014/12 1598 ccm, 66 KW, 90 PS
VW Touran 1T3 1.6 TDI 2010/05-2014/12 1598 ccm, 77 KW, 105 PS

Silniki 1.6 TDI CR posiadają dosyć duże rezerwy mocy przez co tuning jest bardzo bezpieczny, możemy również dokonać optymalizacji spalania co prowadzi do oszczędności nawet ok 1 litry paliwa na 100km.

EGR 1.6 TDIBłędy jakie mogą towarzyszyć usterkom zaworu egr w silniku 1.6 tdi:

7461 – Zawór EGR (N18)
P0403 00 [101] – Niesprawność

7563 – EGR Czujnik 1
P046C 00 [096] – Sygnał poza zakresem
7343 – EGR Potencjometr (G212)
P0407 00 [040] – Sygnał za niski

7344 – EGR Potencjometr (G212)
P0408 00 [040] – Sygnał za wysoki

P2425 [00] Zawór sterujący klapy recyrkulacji spalin

NUMER ZAWORU EGR OE:

03L 131 512 BH
03L131512 BH
03L131512BH
03L 131 512 AS
03L131512 AS
03L131512AS
03L 131 512 CE
03L131512 CE
03L131512CE

w zamian za nowy zawór możemy go wyłączyć programowo.

Błędy DTC jakie mogą towarzyszyć usterce filtra DPF w silniku 1.6 tdi:dpf 1.6 TDI

5162 – Filtr cząstek stałych; Czujnik różnicy ciśnień.
P2453 00 [109] – Sygnał poza zakresem

7397 – Filtr cząstek stałych; Czujnik różnicy ciśnień.
P2454 00 [165] – Zwarcie do masy

7397 – Filtr cząstek stałych; Czujnik różnicy ciśnień.
P2455 00 [165] – Zwarcie do masy

5182 – Filtr DPF Rząd 1
P2002 00 [096] – Sprawność poza wymaganym zakresem

7356 – Temperatura spalin Czujnik 4 Usterka Elektroniczna
P246E 00 [165] – Elektroniczna Usterka Obwodu

P242B oraz  P246F

Poniżej lista symptomów które mogą świadczyć o usterce filtra dpf:

  • Zapalenie się kontrolki DPF
  • Zapalenie się kontrolki od silnika (EML / MIL)
  • Mruganie kontrolki świec żarowych
  • Komunikat „Engine Fault Workshop”

 

Błędy jakie mogą towarzyszyć przy niesprawnej przepustnicy:przepustnica 1.6 TDI

7300 – Throttle Position Sensor (G69): Signal too High
P0123 00 [165] – No Signal/Communication

LUB

17796 P1388

 

NUMER PRZEPUSTNICY OE:

AUDI 03L128063AC

AUDI 03L128063G

AUDI 03L128063K

AUDI 03L128063R

AUDI 03L128063T

SEAT 03L128063 AC

SEAT 03L128063 G

SEAT 03L128063 K

SEAT 03L128063 R

SEAT 03L128063 T

SKODA 03L 128 063 AC

SKODA 03L 128 063 G

SKODA 03L 128 063 K

SKODA 03L 128 063 R

SKODA 03L 128 063 T

VW 03L 128 063 AC

VW 03L 128 063 G

VW 03L 128 063 K

VW 03L 128 063 R

VW 03L 128 063 T

Po usunięciu egr możemy wyprogramować elektronicznie przepustnicę.

Znany jest nam również problem z przepływomierzem:

7329 – Przepływomierz (G70)
P01 00 [104] – Sygnał poza zakresem

Możemy rozblokować sterownik ze wsdu wysłanego do nas  tok że odczyt i zapis będzie możliwy przez OBD .  Możemy naprawić sterownik po nieudanej próbie programowania, w takim przypadku jest całkowity brak komunikacji ze sterownikiem lub VCDS podczas identyfikacji wyświetla tylko numer sterownika auto nie zapala.

programowanie 1.6 TDI

Możemy wykonać taką usługę również wysyłkowo, do współpracy zapraszamy serwisy, warsztaty oraz osoby prywatne.

MAMY MOŻLIWOŚĆ sklonowania sterownika PCR2.1

Przy stałej współpracy można liczyć na duże rabaty.

Na tą informację trafiło 15288 szukających

8 odpowiedzi na „1.6 TDI VW AUDI SEAT SKODA PCR 2.1 TUNING EGR DPF DTC”

  • A co z przypadkami, w których po wyłączeniu egr pojawił się problem z wypalaniem dpf’a?? 1.6TDI??

  • Mam to samo auto notorycznie przechodzi w tryb awaryjny, po podpięciu kompa wyzuca błąd EGR, skoda superg 1.6TDI 2011r. Jestem w kropce czy wymienić egr na nowy, czy wyłączyć EGR i pozbyć się DPF?? Co do wyłączenia EGR i pozostawienie DPF jest wiele osób np. na forum skody, które tak zrobiły i żałowały, podobno z powodu problemów w prawidłowym wypalaniem się DFP’a, tak więc albo wszystko wyrzucić i cieszyć się z jazdy, i nie jeździć do Niemiec :), albo pozostać przy euro5 i wymienić zawór EGR na nowy najlepiej oryginalny. Pomocy co robić?

    • Zbigniew Kipa

      Wyrzucić klapy i egr z głową, bo przepustnica gasząca przymyka się w momencie hamowania silnikiem i robi podciśnienie w kolektorze w momencie wypalania DPFu – kto ją wyprogramuje/wywali ma problem. Co do jazdy do niemiec – są specjalne emulatory które pozwalają tam jeździć bez klap, wystarczy wpiąć je w OBD. Jeśli ktoś ma problemy po takiej modyfikacji to znaczy że albo ma niesprawne auto i wychodzi to po zabiegu albo oddał wóz w złe ręce – pozdrawiamy! 🙂

  • Zbigniew Kipa

    Wystarczy samo wyłączenie zaworu egr. hyba że usterka egr jest spowodowana przez inne elementy n iż on sam.

  • jaki wpływ ma wyłączenie EGR na filtr DPF , czy przy takim zabiegu również trzeba usunąć lub wyłączyć DPFa , czy nie jest to konieczny zabieg. Silnik 1,6 TDI CAYC. Mam problem właśnie z EGR dlatego pytam czy oprócz samego zabiegu wyłączenia zaworu będę musiał ponieść jeszcze dodatkowe koszty, z góry dziękuje za informację, Pozdrawiam

  • Witam, czy wystarczy samo wyprogramowanie zaworu EGR ze sterownika w VW 1,6 TDI CAYC , czy trzeba również zaślepiać przepływ spalin w zaworze? Przebieg auta 40 000 km.
    Mruga spiralka i auto przechodzi w tryb awaryjny. Po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy na jakiś czas. W pamięci sterownika- błąd EGR-sporadyczny. Pytam bo chciałbym ewentualnie wysłać do Pana ECU, gdyby to wystarczyło, ponieważ mieszkam bardzo daleko.

    • Krakers

      Wystarczy samo wyprogramowanie zaworu EGR w sterowniku PCR2.1, jeżeli przesyłka dotrze do nas do godziny 12.00 to z reguły odsyłamy jeszcze tego samego dnia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Tuning samochodów marki Opel

Polecamy: profesjonalny tuning samochodów

Promocja Tuning z Hamownią
Kliknij i dowiedz się więcej