Auto-krak Elektronika Samochodowa OPEL - modele OPEL - Silniki

Diagnostyka – opel i inne.

OPEL

Współczesne samochody to skomplikowana konstrukcja. Tradycyjne urządzenia takie jak gaźnik czy aparat zapłonowy zostały wyparte przez elektroniczne układy sterujące. Wysokie normy emisji spalin wymuszają na konstruktorach tworzenie takich rozwiązań, które będą przyjazne naturze. W związku z tym, pod maska samochodu pojawiło się mnóstwo urządzeń,

Których poprawną pracę jesteśmy w stanie sprawdzić wyłącznie za pomocą specjalnych urządzeń diagnostycznych. Przez kilka lat pracy, w autoryzowanym serwisie Opel/Vauxhall, uczestniczyłem w wielorakich profesjonalnych szkoleniach i kursach, by poznawać najnowsze i przyszłościowe rozwiązania techniczne. Poszukiwanie usterek w układach sterowanych elektronicznie wymaga poświecenia czasu i ogromnej wiedzy. Możecie być Państwo pewni, że w moim warsztacie nie podejmuje się decyzji na „chybił-trafił”. Każdy problem staramy się najpierw poznać od strony teoretycznej, trafnie zdefiniować, aby następnie znaleźć i bezpiecznie oraz skutecznie usunąć przyczynę usterki. Dzięki inwestycji w urządzenia diagnostyczne, możemy zaoferować Państwu pełną diagnostykę samochodów marki Opel, na poziomie podobnym, a niejednokrotnie wyższym do autoryzowanego serwisu.

tech2

ˇ diagnostyka elektroniki silników, poduszek powietrznych, klimatyzacji i ABS

ˇ kasowanie błędów oraz inspekcji,

ˇ usuwanie filtów DPF

ˇ usuwanie zaworów EGR

ˇ usuwanie oryginalnego immo,

ˇ kodowanie sterowników,

ˇ odczyt kodu PIN,

ˇ Tuning,

ˇ kodowanie kluczy,

kodowanie, tuning, pin, immo, egr, flasch,  PSG16 nawet na stole!!!

ˇ oraz wiele wiele innych…

>> elektronika Opel <<

>> elektronika różne <<

>> czytaj więcej o PSG16 <<

Na tą informację trafiło 5066 szukających

Przeczytaj również inne nasze wpisy...

17 komentarzy

Avatar
Jaki diesel w Zafira C 14 lutego 2019 at 17:13

Witam.
Proszę o Pana opinie na temat silników diesla w Zafira C Tourer? Jaki wybrać 2,0 czy 1,6cdti? Którą wersję mocy? Jaki będzie najmniej awaryjny i tani w serwisowaniu?

Odpowiedz
Zbigniew Kipa
Zbigniew Kipa 6 czerwca 2019 at 13:24

Wszystko zależne jest od stanu, 2.0 i 1.6 to fiatowskie silniki, bardzo podobne w konstrukcji i serwisowaniu. Jeśli często będzie Pan jeździł w trasy / załadowanym wozem oczywiście polecam ten mocniejszy. Proszę unikać ‚okazji’, tanie wozy tego typu to często skarbonki…

Odpowiedz
Avatar
wojtek 6 lutego 2019 at 10:06

WOJTEK .co zrobić by oplu fronterze 3,2v6 2003rok zlikwidować błąd p0406.

Odpowiedz
Zbigniew Kipa
Zbigniew Kipa 11 lutego 2019 at 06:54

Wymienić lub pochylić się nad usunięciem

Odpowiedz
Avatar
mar 29 grudnia 2017 at 12:46

naprawiacie moduły cim ? vetra c?

Odpowiedz
Zbigniew Kipa
Zbigniew Kipa 23 stycznia 2018 at 12:37

Generalnie nie, polecamy wymienić na sprawny….

Odpowiedz
Avatar
mar 29 grudnia 2017 at 12:46

witam
naprawiacie moduły cim vectra c ??

Odpowiedz
Zbigniew Kipa
Zbigniew Kipa 23 stycznia 2018 at 10:45

Tak, jeśli mamy na to czas – proszę zadzwonić jeśli jest Pan zainteresowany 🙂

Odpowiedz
Avatar
Kamil 12 stycznia 2016 at 18:29

Witam

Proszę o poradę posiadam Astrę 1.9cdti 120 km od jakiegoś czasu zaobserwowałem ze poci sie listwa zasilająca gdy auto został dobrze nagrzane zaczyna z tej cześci silnika parować i czuć opary oleju napędowego ??? gdzie może być nieszczelność ??

Odpowiedz
Zbigniew Kipa
Zbigniew Kipa 14 stycznia 2016 at 00:06

Na 99% jeżeli to olej napedowy to problem będzie po stronie wężyków przelewowych.

Odpowiedz
Avatar
Lacrooix 2 lipca 2014 at 22:00

Witam,

Potrzebuję Car pass ( security code )
Jaka cena wyciągniecia tego kodu ?

Astra H 2007 r

Odpowiedz
Krakers
Krakers 2 lipca 2014 at 23:15

w zależności od silnika koszt ok 80zł

Odpowiedz
Avatar
Adrian 21 kwietnia 2014 at 23:10

Witam,

W jakiej cenie wyciągną Państwo security code ?

Odpowiedz
Krakers
Krakers 22 kwietnia 2014 at 08:43

to zależy od modelu ale w granicy od 50
do 100zł

Odpowiedz
Avatar
Robert 10 marca 2012 at 22:51

Posiadam Opla Signum 2006 r. 1,9 CDTI 120 KM .Ostatnio miałem problem z EGR błąd P0400 i zaordynowałem jego czyszczenie.Błąd zniknął, lecz nie daje mi spokoju myśl że mógłbym go wyprogramować.Co to daje? W tych fiatowskich silnikach Opla na forum UNlimited Vectra wyczytałem że można zastosować uszczelkę z dziurkami oszczędzając DPF i kolektor jednak przepustnica wtedy na pewno będzie brudzić się częściej. Ile kosztowałoby mnie naprawa DPF u Pana?

Odpowiedz
Avatar
krakers 30 marca 2013 at 00:17

Elektroniczne wyłączenie zaworu egr w silniku Z19DTH zapobiega nadmiernemu zanieczyszczaniu się kolektora ssącego nagarem a co za tym idzie blokowaniu się klap. Koszt usunięcia egr 300zł w tym modelu.

Odpowiedz
Avatar
jacek 17 sierpnia 2009 at 21:43

Bardzo podoba mi sie Pana strona. Jasno rzeczowo i na temat opisuje Pan problemy i sposoby w jakie stara sie pan je rozwiazac. Profesjonalizm i zaangazowanie jakie Pan wykazuje w wypowiedziach powinny byc przykladem dla kazdego mechanika. Pozdawiam serdecznie!!! Jacek

Odpowiedz

Pozostaw odpowiedź Krakers Anuluj odpowiedź

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.