Image default
Elektronika Samochodowa Kolektory ssące VW / AUDI / SKODA / SEAT

DTC P2015 w Volkwagenie czyli KLAPY KOLEKTORA w 1.8 i 2.0 TSI

Silniki 1.8 TSI i 2.0 TSI sterowane układem BOSCH MED 17.5 o numerach 0261201951 / 06J906026AR / MR5691829310 / 06J906026D i/lub z numerami software np. 1037503606 103739504 395040 2718 503606 5271 również (jako kolejne silniki VW) posiadają wadliwe klapki kolektorów ssących które powinno się usunąć i wyłączyć co wprawdzie jest zgodne ze sztuką, ale w niektórych krajach nielegalne – ich zostawienie jednak grozi poważną awarią prowadzącą często do komletnego zniszczenia wnętrza silnika co w efekcie wiąże się z astronomicznymi wydatkami.

Poniżej prezentujemy zdjęcie z odczytu zawartości sterownika który poddawaliśmy modyfikacji i listę niektórych modeli w których można znaleźć narażone na awarie układy:

Passat B6/CC
1.8 TSI 160 KM (CDAA: 10/2008-07/2010)
1.8 TSI 160 KM (BZB: 10/2007-07/2010)
2.0 TSI 200 KM (CAWB: 01/2008-07/2010)
2.0 TSI 211 KM (CCZB: 10/2010-04/2015)

Sharan II
2.0 TSI 200 KM (CCZA: 05/2010-05/2015)

Scirocco III
2.0 TSI 200 KM (CAWB: 07/2008-10/2009)
2.0 TSI 211 KM (CCZB: 10/2009-04/2014)

Tiguan I
2.0 TSI 170 KM (CAWA: 02/2008-01/2011)
2.0 TSI 200 KM (CAWB: 02/2008-01/2011)
2.0 TSI 200 KM (CCZA: 02/2008-01/2011)
2.0 TSI 211 KM (CCZB: 06/2011-05/2015

Na tą informację trafiło 526 szukających

Zostaw komentarz

Auto-Krak.pl