Astra J Elektronika Samochodowa Insignia Opel 2.0 CDTI

Sterownik EDC17C59 nie ma przed nami tajemnic.

Sterownik EDC17C59 to ECU montowane w samochodach marki opel z silnikami 2.0 CDTi w wersjach BiTurbo – m.in w modelach Insignia oraz Astra J

Nasze doświadczenie pozwoliło przeprowadzić na tym układzie wiele eksperymentów, dzięki czemu możemy dowolnie modyfikować oprogramowanie tego komputera pokładowego.

Usługi które najczęściej zlecają nam klienci to m.in wyprogamowanie zaworu recyrkulacji, serwis filtra cząstek stałych czy likwidacja klap wirowych kolektora ssącego.

Możemy również tuningować tego typu samochody. Mamy w tym duże doświadczenie. Silniki z tego typu osprzętem bez problemu można chipować do ponad 200 koni mechanicznych. Można wykonywać w nich również modyfikacje oprogramowania które zoptymalizują spalanie lub zwiększą dawkę rozruchową.

Na tą informację trafiło 786 szukających

Przeczytaj również inne nasze wpisy...

2 komentarze

Jan 1 grudnia 2017 at 22:37

Najlepiej jak sobie wy-programujecie szare komórki . Czynności które wykonujecie są w zasadzie porównywalne z co mi zrobisz jak mnie złapiesz . Nie macie pojęcia o tym jak działa silnik spalinowy i ile trzeba zabiegów aby przebieg spalania zachodził tak jak trzeba. Jest to poza Waszym intelektualnym zasięgiem. W zasadzie to czekam aż dokonacie odkrycia o cudownym działaniu magnetyzera i gazyfikowania samochodu mniej więcej ten sam poziom . Panie i Panowie radzę wrócić do szkoły .Program to tylko narzędzie które Wy psujecie . Coś podobnego do tych od tuningu w różnej postaci a że głupcy sa co to kupują tj tak jak ofiara którą składają ojcu i nikt go nie opodatkuje .Bałagan

Odpowiedz
Zbigniew Kipa
Zbigniew Kipa 6 grudnia 2017 at 12:44

Witam! Ma Pan całkowitą rację – najlepiej napychać „helmutom” sakiewki za wynalazki pseudoekologiczne, które w konsekwencji usterek z nimi związanych niszczą silniki oraz osprzęt, najlepiej też serwisować w ASO bo oni wiedzą jak się diagnozuje usterki bez wymiany części na chybił trafił. Ma Pan również racje że nie wiemy nic na temat spalania w silniku wysokoprężnym jak również że nie używamy analizatora spalin czy dymomierza dokładnie takich samych jakie używa drogówka i wszystkie pojazdy które dotychczas naprawiliśmy nie spełniają norm emisji spalin, jak również żaden klient nie wyjechał od nas zadowolony. Przypominamy, nieopodal naszego warsztatu jest ASO Opla, które gorąco polecamy klientom takim jak Pan! Pozdrawiamy serdecznie 🙂

Odpowiedz

Pozostaw odpowiedź Jan Anuluj odpowiedź

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.