Astra H MotoInfo OPEL - modele Signum Vectra C Zafira B

Rodzaje wyświetlaczy w samochodach OPEL w latach 2004-2015

Wielu w Was zastanawia się jaki wyświetlacz można zamontować w swoim wozie.

Pomijamy w tym momencie kwestię doboru odpowiedniego radia i osprzętu do wyświetlacza jeśli chcemy aby wyświetlał konkretne rzeczy (to przecież oczywistym jest że jeśli kupujemy wyświetlacz kolorowy z trzema liniami informacji to fajnie byłoby aby pokazywał temperatury, obsługiwał telefon i posiadał navigację (do tego potrzebne są czujniki temperatury, kopułka z mikrofonem, antena do navi i odpowiednie radio oraz kilka innych rzeczy).

Do samochodów Opel produkowanych w tych latach można zamontować kilka wersji wyświetlaczy:

  • Wyświetlacz T.I.D (monochromatyczny z trzema pozycjami do wyświetlania informacji)
  • Wyświetlacz B.I.D (monochromatyczny, większy pokazujący większą ilość informacji niż TID)
  • Wyświetlacz G.I.D 2-liniowy (monochromatyczny, graficzny  mogący pokazać jednocześnie 2 linie informacji, obsługujący NAVI oraz opcjonalnie klimatyzację automatyczną)
  • Wyświetlacz G.I.D 3-liniowy (monochromatyczny, graficzny mogący pokazać jednocześnie 3 linie informacji,  obsługujący NAVI oraz opcjonalnie klimatyzację automatyczną)
  • C.I.D 2-liniowy (kolorowy, graficzny mogący wyświetlić na raz 2 linie informacji, obsługujący NAVI i telefon oraz automatyczną klimatyzację)
  • C.I.D 3-liniowy (kolorowy, graficzny mogący wyświetlić na raz 3 linie informacji, obsługujący NAVI i telefon oraz automatyczną klimatyzację)
Rodzaje wyświetlaczy w samochodach OPEL w latach 2004-2015
Rodzaje wyświetlaczy w samochodach OPEL w latach 2004-2015

Adaptacja wyświetlacza do radia jest prostą rzeczą, wykonaliśmy już kilka takich modyfikacji, trzeba się jednak liczyć czasem z tym że przy takiej operacji jest kilka niezbędnych rzeczy – np. przy montażu kolorowych wyświetlaczy konieczny jest montaż czujników temperatury do klimatyzacji automatycznej jeśli auto ich nie posiada – w innym wypadku wyświetlacz będzie pokazywał błędy, ponieważ fabrycznie przystosowany jest jedynie do wyposażenia zawierającego automatyczną klimatyzację.

Na tą informację trafiło 9025 szukających

Przeczytaj również inne nasze wpisy...

2 komentarze

Antoni Mnich 13 kwietnia 2017 at 19:54

Jestem posiadaczem Vectry C 1,9 150 KM ,silnik Z19DTH. Moje pytanie dotyczy bardzo głośnej pracy silnika w okresie zimowym przy uruchamianiu, po stopniowym rozgrzaniu głośna praca ustępuje – powraca do normalności. Moje podejrzenia kieruje pod kątem duzej ilości przejechanych kilometrów aniżeli mam na liczniku. Proszę o porade co z tym fantem począć.
Rozważam pomiar ciśnienia sprężania silnika. Nie wiem czy w dobrym kierunku idę. Wizualnie silnik jest czysty bez wycieków. W porze letniej nie ma tego problemu. Proszę o podpowiedz w tej sprawie. Pozdrawiam

Odpowiedz
Zbigniew Kipa
Zbigniew Kipa 18 kwietnia 2017 at 13:47

Witam, Pewnie że sprawdzenie kompresji to postawa do określenia sprawności silnika, jak zapala a tylko głośno pracuje to się nie przejmować.

Odpowiedz

Zostaw komentarz

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.