Astra H Auto-krak Opel 1.9 CDTI

KLAPY EGR DPF i TUNING ASTRA 1.9 CDTI

Fotorelacja z modyfikacji opla astry 1.9 cdti,

sprawdzenie mocy z samego rana na oryginalnym osprzęcie:chiptuning hamownia mielec

usunięcie fizyczne klap dpf-a i zaworu egrusunięcie klap kolektora 1.9cdtisterownik dc16c39 na stole i edycja oprogramowania

opel edc16c39 tuning klapy dpf egr

hamownia po wyłączeniu klap egra i dpfa jak widać już dół jest lepszy i autko wróciło do seriiaASTRA 1.9CDTI PO USUNIĘCIU KLAP EGRA I DPF-A

tu sprawdzenie po lekkim tuningu

ASTRA 1.9 CDTI PO TUNINGU LEKKIM

a tu finalna modyfikacja pokazująca wersje oryginalną i tuning na 180 koni

ASTRA 1.9CDTI TUNING 180 KONI

Zapraszamy do współpracy serwisy warsztaty oraz osoby prywatne, modyfikujemy oprogramowanie w niemal wszystkich sterownikach, współpracujemy z wieloma warsztatami w kraju i zagranicą.

Na tą informację trafiło 5684 szukających

Przeczytaj również inne nasze wpisy...

7 komentarzy

Andrzej 28 marca 2016 at 12:22

Ja również naprawiałem Astrę 1.9dth u Pana Zbyszka. Auto ma spory przebieg, w ostatnich miesiącach samochód zrobił się mocno ospały. Zdecydowałem się na pełny pakiet czyli: ekologia regeneracja świszczącej turbiny plus chiptuning. Efekty przekroczyły najśmielsze oczekiwania-po prostu rakieta! Serdecznie polecam!!!

Odpowiedz
Marcin 27 marca 2016 at 09:29

Mam Opla Astre 1.9 CDTI 150 km gdy ją kupiłem auto było bardzo zmulone z powodu dpf i turbosprezarki, dałem ją do autokrak aby wycięli DPF EGR Klapy wirowe i usunęli z programu oraz zregenerowali turbosprężarke , teraz samochód śmiga jak nigdy, pali duzo mnie co mnie mile zaskoczylo- do 1,5 l mniej na 100 km. Polecam każdemu usunięcie tego ekologicznego ustrojstwa tylko w Auto Krak ponieważ wyciac fizycznie te elementy potrafi wiele zakładów jednak usunąć z programu żeby nie pojawiały się błędy tylko niektore. Panowie znają się na rzeczy, jeszcze raz gorąco polecam i pozdrawiam całą ekipę Auto-krak. 😉

Odpowiedz
Hej Mielec 25 marca 2016 at 21:12

Mam Astrę h 1.9 cdti 150 km , gdy ją kupiłem auto było zamulone przedewszystkim z powodu dpf i turbosprężarki.

Zlecilem Auto-krak czyszczenie dpf, zaworu egr i klap wirowych oraz regenerację turbosprężarki.

Teraz autko śmiga od najniższych obrotów osiągając pełna moc już przy 1900 obr. Spalanie spadło aż o około 1,5 l/100 km co mnie bardzo mile zaskoczyło , polecam każdemu zaiegi w profesjonalnym warsztacie jakim jest Auto-krak.

Szybko, skutecznie i z gwarancją dobrze wykonanej usługi – Pozdrawiam Pana Zbyszka i Panią Agnieszkę oraz resztę ekipy i dziękuję:)

Odpowiedz
Zbigniew Kipa
Zbigniew Kipa 29 marca 2016 at 12:23

Witam, my również dziękujemy i pozdrawiamy:
https://www.facebook.com/AutoKrakRzemien/posts/1074737182592996

Odpowiedz
Michał 25 października 2015 at 09:03

A jaki jest koszt plus minus właśnie takiej modyfikacji i czas tzn czy przyjeżdżając rano popołudniu czy wieczorem auto jest do odbioru?

Odpowiedz
Zbigniew Kipa
Zbigniew Kipa 27 października 2015 at 07:51

2200 i w jeden dzień zrobimy

Odpowiedz
Roman 10 sierpnia 2015 at 23:35

Polecam Auto-Krak jako bardzo profesjonalny serwis. Przyjechałem specjalnie z Krakowa na ten serwis. Wszystko zrobione szybko i profesjonalnie z tego co widziałem w procesie, z dobrym rabatem. Pan Zbigniew zbiera dobrych specjalistów w zespole. Samochód (Opel Astra 19DTH) jeździ sporo lepiej i co aktualnie mogę powiedzieć po 200-300km przebiegu – pali na trasie mniej – przy 140 było 6.3-6.5, teraz mam 5.5-6 litrow na 100. Co zrobiłem: EGR, DPF, Klapy wirowe, chip – 150KM/320Nm -> 180KM/400Nm

Odpowiedz

Zostaw komentarz

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.