Kolektory ssące VW / AUDI / SKODA / SEAT

Audi – seria RS: kolektory z zaślepionymi klapami wirowymi do silników V6, V8 i V10

Zaślepione kolektory do samochodów marki audi serii RS to niewątpliwie hit wśród użytkowników tego typu samochodów. Czasy kiedy ekologiczne normy dopadły i użytkowników samochodów sportowych niewątpliwie nastały – w taki oto sposób nawet w wielolitrażowych i niewysilonych jednostkach możemy spotkać m.in zawory EGR czy klapy zawirowujące powietrze w kolektorze ssącym (dolotowym).

W związku z tym chcielibyśmy pochwalić się naszą kolejną modyfikacją która polega na regeneracji kolektora, wymontowaniu i zaślepieniu klap wirowych, usunięciu ich działania ze sterownika silnika samochodowego oraz optymalizacja mapy zapłonu w taki sposób aby pojazd w dalszym ciągu poruszał się dynamicznie (lub bardziej dynamicznie!) i spełniał normy emisji spalin zadeklarowane przez producenta

W celu przeprowadzenia takiej modyfikacji potrzebujemy:

  • Kolektor ssący (w wypadku RS4 4.2 FSI np. numer 079133201J)
  • Dwa sterowniki Bosch (w wypadku RS4 4.2 FSI np numer 8E1910560 0261S02165)

Z kolektora fizycznie wymontujemy klapy i poddamy go regeneracji, z elektroniki usuniemy zaś to urządzenie i zmodyfikujemy mapę zapłonu badając efekty końcowe na hamowni i analizatorem spalin

Proces regeneracji, programowania i usuwania klap w sposób w jaki robimy to w auto-krak nie wymaga od Państwa wizyty w naszym warsztacie – tego typu usługi wykonujemy głównie wysyłkowo – w takim przypadku nie liczymy montażu i demontażu części który pozostaje po Państwa stronie.

Koszt takiej usługi w przypadku silnika 4.2 V8 to 1800 PLN, jednak jeśli zadzwonisz i powołasz się na tą informację otrzymasz w promocji 300 zł rabatu na całą usługę. 1500 złotych za regenerację kolektora, usunięcie klap ze sterownika oraz wymontowanie mechanizmu oraz profesjonalna optymalizacja mapy zapłonu!

Zdjęcia poniżej przedstawiają:

  1. Zregenerowany kolektor dolotowy po naszej modyfikacji: bez klap, ze zmodernizowanym oprogramowaniem
  2. Wypiaskowany, zaślepiony i pomalowany – gotowy do montażu
  3. Kawałek klapki wirowej które montowane są w większości kolektorów w silnikach spełniających obecne normy emisji spalin
Zregenerowany kolektor dolotowy po naszej modyfikacji: bez klap, ze zmodernizowanym oprogramowaniemWypiaskowany, zaślepiony i pomalowany - gotowy do montażuKawałek klapki wirowej które montowane są w większości kolektorów w silnikach spełniających obecne normy emisji spalin

 

 

Na tą informację trafiło 200 szukających

Przeczytaj również inne nasze wpisy...

Zostaw komentarz

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.