Dziś przedstawiamy Państwu kolejną w naszej ofercie usługę – tym razem udało nam się wykonać operację usunięcia klap wirowych w kolektorze ssącym oraz sterowniku silnika o kodzie AWA. To jednostka montowana m.in w Audi A4 (lata 2002-2005). Legitymowała się ona mocą 150 KM (110 KW)

Samochodem z tym silnikiem zarządzał sterownik BOSCH Motronic MED 7.1.1, w tym wypadku o numerach 8E191018 0261S01023 1039S03171 1866 0145. Kolektor w wypadku tego silnika ma ciekawy kształt. Wygląda on tak:
Generalnie temat silnika 2.0 FSI w Audi A4 B6 jest dość niszowy. Nie jeździ wiele milionów A-czwórek z tą jednostką, jednak jest to dość ciekawy konstrukcyjnie i ekonomiczny silnik.
Podsumowując: Ostatnimi czasy rozpracowaliśmy ten sterownik / kolektor (jak i kilka innych, które niebawem też opiszemy w tym dziale). Osoby chętne na zrobienie tego tupu usług w takim silniku (ale również i w innych jednostkach) prosimy o kontakt – postaramy się Państwu pomóc tak jak umiemy najlepiej 🙂
Na tą informację trafiło 794 szukających