Astra H Auto-krak Opel 1.6 Benzynowy

OPEL MT35E DELCO – Z16XEP, Z16XER

MT35E to sterownik (ECU; komputer sterujący silnikiem) firmy DELCO występujący w silnikach benzynowych wolnossących o pojemności 1,6 litra z rodziny ECOTEC. Najczęściej montowane były one w Oplu astrze H (III), rzadziej w zafirze B, merivie, vectrze, ale możemy znaleźć go również w samochodach marki fiat czy alfa romeo

z16xep
Silnik Z16XEP

Bazuje on na pamięciach flash oraz 32-bitowym mikrokontrolerze TriCore, który posiada niejednorodną i asymetryczną architekturę dwurdzeniowego procesora.

MT35E DELCO
Płyta główna sterownika MT35E DELCO

 

Jego programowanie możliwe jest za pomocą narzędzi takich jak TECH2 czy KESS V2.

Co można zrobić w pojeździe wyposażonym w taki sterownik? Lista możliwych do przeprowadzenia modyfikacji jest długa, najpopularniejsze zabiegi które przyciągają do nas klientów to między innymi:

– Wyłączenie błędów DTC (ang. Diagnostic Trouble Code) związanych z sondą lambda, twinport’em, klapami wirowymi kolektora, EGRem i wieloma innymi podzespołami

z16xep z16xer
z16xe

z16xe

P1112

Port Zawór elektromagnetyczny Sterowanie dezaktywacja Błąd

Centrala rozpoznaje mechaniczną awarię następnego elementu za pomocą wewnętrznej logiki oceny:
Y1_Y21B Zawór elektromagnetyczny – Twinport

Zaniepokojeni Zaciski:
10, 44 (XC1)
Rozwiązanie:
P1112

Czujnik położenia dezaktywacji portu Niskie napięcie obwodu

Napięcie na wejściu jednostki sterującej (terminal 10, 44 (XC1)) jest mniejsza niż 0,2 V.
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Efekt:

Wskaźnik włączonym silniku

Zaniepokojeni Zaciski:
10, 44 (XC1)
Rozwiązanie:
P1112

Czujnik położenia dezaktywacji portu Wysokie napięcie w obwodzie

Napięcie na wejściu jednostki sterującej (terminal 10, 40 (XC1)) jest wyższy niż 4,3 V.
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Efekt:

Wskaźnik włączonym silniku

Zaniepokojeni Zaciski:
10, 44 (XC1)
Rozwiązanie:
P1113

Czujnik położenia dezaktywacji portu Wysokie napięcie w obwodzie

Napięcie na wejściu jednostki sterującej (terminal 10, 40 (XC1)) jest wyższy niż 4,3 V.
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Efekt:

Serwis pojazdów Wkrótce Lamp ON

Zaniepokojeni Zaciski:
10, 44 (XC1)
Rozwiązanie:
P1113

Czujnik położenia dezaktywacji portu Niskie napięcie obwodu

Napięcie na wejściu jednostki sterującej (terminal 10, 44 (XC1)) jest mniejsza niż 0,2 V.
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Efekt:

Serwis pojazdów Wkrótce Lamp ON

Zaniepokojeni Zaciski:
10, 44 (XC1)
Rozwiązanie:
P1113

Zawór elektromagnetyczny Port Dezaktywacja Wysokie napięcie w obwodzie

Ostateczna diagnoza etap w jednostce sterującej
Zwarcie do zasilania w obwodzie kontrolować urządzenia końcowego 34 (XC1)
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Zaniepokojeni Zaciski:
34 (XC1)
Rozwiązanie:
P1113

Zawór elektromagnetyczny Port Dezaktywacja Awaria obwodu

Ostateczna diagnoza etap w jednostce sterującej
Przerwa w obwodzie, do kontrolowania urządzenia końcowego 34 (XC1)
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Zaniepokojeni Zaciski:
34 (XC1)
Rozwiązanie:
P1113

Zawór elektromagnetyczny Port Dezaktywacja Niskie napięcie obwodu

Ostateczna diagnoza etap w jednostce sterującej
Zwarcie do masy w obwodzie kontroli urządzenia końcowego 34 (XC1)
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Zaniepokojeni Zaciski:
34 (XC1)

………………………………………….. ,
P1112

Port Zawór elektromagnetyczny Sterowanie dezaktywacja Błąd

Centrala rozpoznaje mechaniczną awarię następnego elementu za pomocą wewnętrznej logiki oceny:
Y1_Y21B Zawór elektromagnetyczny – Twinport

Zaniepokojeni Zaciski:
10, 44 (XC1)
Rozwiązanie:
P1112

Czujnik położenia dezaktywacji portu Niskie napięcie obwodu

Napięcie na wejściu jednostki sterującej (terminal 10, 44 (XC1)) jest mniejsza niż 0,2 V.
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Efekt:

Wskaźnik włączonym silniku

Zaniepokojeni Zaciski:
10, 44 (XC1)
Rozwiązanie:
P1112

Czujnik położenia dezaktywacji portu Wysokie napięcie w obwodzie

Napięcie na wejściu jednostki sterującej (terminal 10, 40 (XC1)) jest wyższy niż 4,3 V.
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Efekt:

Wskaźnik włączonym silniku

Zaniepokojeni Zaciski:
10, 44 (XC1)
Rozwiązanie:
P1113

Czujnik położenia dezaktywacji portu Wysokie napięcie w obwodzie

Napięcie na wejściu jednostki sterującej (terminal 10, 40 (XC1)) jest wyższy niż 4,3 V.
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Efekt:

Serwis pojazdów Wkrótce Lamp ON

Zaniepokojeni Zaciski:
10, 44 (XC1)
Rozwiązanie:
P1113

Czujnik położenia dezaktywacji portu Niskie napięcie obwodu

Napięcie na wejściu jednostki sterującej (terminal 10, 44 (XC1)) jest mniejsza niż 0,2 V.
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Efekt:

Serwis pojazdów Wkrótce Lamp ON

Zaniepokojeni Zaciski:
10, 44 (XC1)
Rozwiązanie:
P1113

Zawór elektromagnetyczny Port Dezaktywacja Wysokie napięcie w obwodzie

Ostateczna diagnoza etap w jednostce sterującej
Zwarcie do zasilania w obwodzie kontrolować urządzenia końcowego 34 (XC1)
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Zaniepokojeni Zaciski:
34 (XC1)
Rozwiązanie:
P1113

Zawór elektromagnetyczny Port Dezaktywacja Awaria obwodu

Ostateczna diagnoza etap w jednostce sterującej
Przerwa w obwodzie, do kontrolowania urządzenia końcowego 34 (XC1)
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Zaniepokojeni Zaciski:
34 (XC1)
Rozwiązanie:
P1113

Zawór elektromagnetyczny Port Dezaktywacja Niskie napięcie obwodu

Ostateczna diagnoza etap w jednostce sterującej
Zwarcie do masy w obwodzie kontroli urządzenia końcowego 34 (XC1)
Powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 0,5 s.

Zaniepokojeni Zaciski:
34 (XC1)

Na tą informację trafiło 7868 szukających

Przeczytaj również inne nasze wpisy...

Zostaw komentarz

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.