Auto-krak

Stetoskop


Stetoskop elektroniczny w warsztacie samochodowym…

pozwala na precyzyjne i bardzo szybkie zlokalizowanie źródła, z
którego podczas jazdy lub tylko w trakcie pracy silnika wydostają się
niepożądane hałasy lub różnego rodzaju zakłócenia.
Szczególnie przydatny przy diagnozowaniu pracy pomp wtryskowych,
cylinderków hamulcowych, sprężyn zawieszeń, tylnych mostów, wałów
napędowych, przekładni kinetycznych, układów kierowniczych, łożysk itp.

steelmanStetoskop diagnostyczny jest nowoczesnym urządzeniem
pozwalającym na określenie stanu technicznego podzespołów bez
konieczności demontażu części. Wszystkie współpracujące ze sobą części
wytwarzają drgania o różnych częstotliwościach, które dostarczają wiele
cennych informacji o stanie technicznym i rodzaju pracy emitujących je
części. Sygnał wejściowy z czujników poddawany jest obróbce przez
przetwornik piezoelektryczny, sygnał jest wzmacniany oraz eliminowane
są odgłosy zewnętrzne. Z przetwornika przekazywany jest na słuchawki. Urządzanie wyposażone jest w sześć kanałów i przewodów
z zaciskami, które podłączone do skrzynki kontrolnej, pozwalają na
jednoczesne odsłuchiwanie dźwięków z sześciu różnych miejsc nawet podczas testu drogowego.

 
Stetoskop pozwala na diagnostykę takich układów, jak:

  • układ korbowo-tłokowy silnika,
  • układ rozrządu wraz z zaworami,
  • pompy wtryskowe i wtryskiwacze silników wysokoprężnych,
  • łożyska alternatora,
  • łożyska pompy wodnej, pompy wspomagania, sprężarki klimatyzacji itp.
  • skrzyń biegów,
  • wał napędowy i tylni most,
  • łożyska kół,
  • układy zawieszenia wraz z amortyzatorami,
  • elementy karoserii i nadwozia.

 

Na tą informację trafiło 3572 szukających

Przeczytaj również inne nasze wpisy...

Zostaw komentarz

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.