Auto-krak

Zamiana kodu DF na P0

DIESEL INJECTION

 

DTC DF code Diagnostic tool headings
P0016 DF195
Camshaft position sensor circuit
P0045 DF261
Torbocharger boost control solenoid valve
P0070 DF002
Ambient air temperature circuit (IAT sensor)
P0087 DF130
Fuel flow capacity function
P0089 DF053
Fuel rail pressure regulation function
P0100 DF056
Mass air flow sensor
P0115 DF001
Engine coolant temperature sensor circuit
P0170 DF859
Insufficient individual injection adjusting
P0180 DF098
Fuel temperature sensor circuit
P0190 DF007
Common rail pressure sensor circuit
P0200 DF052
Injector control circuit
P0201 DF026
Injector circuit cylinder 1
P0202 DF027
Injector circuit cylinder 2
P0203 DF028
Injector circuit cylinder 3
P0204 DF029
Injector circuit cylinder 4
P0225 DF008
Accelerator pedal position sensor 1 circuit
P0231 DF024
Low-pressure actuator control circuit
P0235 DF089
Turbocharger boost pressure sensor circuit
P0263 DF059
Misfiring on cylinder 1
P0266 DF060
Misfiring on cylinder 2
P0269 DF061
Misfiring on cylinder 3
P0272 DF062
Misfiring on cylinder 4
P0325 DF121
Knock sensor circuit
P0335 DF005
Crankshaft position sensor circuit
P0340 DF112
Camshaft position sensor circuit
P0380 DF025
Glow plug diagnostic connection
P0382 DF017
Glow plug control circuit
P0400 DF114
EGR solenoid valve circuit
P0403 DF016
EGR control circuit
P0409 DF010
EGR position sensor circuit
P0487 DF209
EGR position sensor circuit
P0500 DF014
Vehicle speed sensor circuit
P0513 DF037
Immobiliser
P0530 DF049
Refrigerant pressure sensor circuit
P0560 DF047
ECM supply voltage
P0571 DF050
Brake switch circuit
P0575 DF051
Regulator function/speed limit
P0604 DF107
ECM memory
P0606 DF038
ECM
P0641 DF113
Sensor supply voltage
P0651 DF122
Supply voltage APP sensor 2
P0685 DF015
ECM relay control circuit
P0703 DF631
Brake switch circuit
P2120 DF009
Accelerator pedal position sensor 2 circuit
P2226 DF003
Atmospheric pressure sensor circuit
P2264 DF057
DF050 – CZUJNIK PEDAŁU HAMULCA
DF055 – REGULACJA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA
DF953 – BRAK FILTRA CZĄSTEK
DF308 – NIEDROŻNOŚĆ FILTRA EMISJI CZĄSTEK

DF312 – PROBLEM Z EMISJĄ SPALIN P1436

DF070 – Wlacznik sprzegla

DF043 – Cylinder 4 Obwód wtryskiwacza

DF041 – Cylinder 2 Obwód wtryskiwacza

DF040 – Cylinder 1 Obwód wtryskiwacza

DF042 – Cylinder 3 Obwód wtryskiwacza

DF325 – Układ recyrkulacji spalin- Zwarcie lub obwód przerwany

DF325 – Układ recyrkulacji spalin- Różnica ujemna

Water in fuel sensor circuit
 Obwód wlotu powietrza DF301 = P1806  i  P1815
Usterka układu recyrkulacji DF084 =P0486
OBWÓD STEROWANIA POMPĄ PŁYNU CHŁODZĄCEGO ZAWÓR EGR1 DF1359 = P2425
OBWÓD STEROWANIA POMPĄ PŁYNU CHŁODZĄCEGO ZAWÓR EGR2 DF1360 = P2457
DF1012 Cosistent Multiplex Signal for CC/SL, The data supplied to the cruise control or speed limiter are not correct, lub nieznany kod usterki P1457
DF1159 EGR WATER PUMP CONTROL CIRCUIT
DF209 Czujnik położenia zaworu EGR= P0487
DF039 Czujnik temperatury zasysanego powietrza= P0110
DF056 Czujnik Przepływu powietrza MAF = P0100
Jeżeli jeden z powyższych kodów nęka Twoje Renault skontaktuj się z nami mailowo a być może będziemy mogli elektronicznie rozwiązać ten problem.

Na tą informację trafiło 11577 szukających

Przeczytaj również inne nasze wpisy...

3 komentarze

Avatar
maciejj 17 sierpnia 2018 at 19:44

DF197 Master 2 2,5 dci 73kw. Co to za bląd?

Odpowiedz
Avatar
Jacek 17 lipca 2017 at 11:29

Witam
Proszę o pomoc bo juz naprawde nie wiem gdzie mam z tym jechac.
W moim Renault master 2,3 dci z 2011r 150km juz od dluzszego czasu na wyswietlaczu pojawia sie komunikat USTERKA WTRYSKU i za kazdym razem
musze odwiedzic warsztat zeby to usunac. Dodam tylko ze auto nawet na chwile nie traci mocy czy chocby szarpie.

KODY BŁEDÓW:
P0299 – Ciśnienie doładowania (ZA NISKIE CIŚNIENIE W KANALE DOLOTOWYM)- wymieniłem czujnik spalin błąd dalej sie pojawia
P2425 – zawór przełączajacy chlodnicy recyrkulacji spalin (PRZERWA W OBWODZIE)
P2457 – system chłodzenia recyrkulacji spalin(NIEPRAWIDLOWE DZIALANIE)

To co ja robilem to:
– regeneracja Turbo nowy Intercooler
– czujnik spalin ktory wspominalem moze niepotrzebnie
– wyczyscilem EGR ale bez chłodnicy spalin, czy może to jest przyczyną że jest zapchana ta chłodnica?????!!!!!!!

Dodam tylko ze z autem nic sie nie dzieje nie przerywa ma swoja moc. Kontrolka zapalala sie co 1000km teraz pali sie co 100km
Prosze Was o pomoc co robic
email fubra@onet.eu, tel 534624044

Odpowiedz
Zbigniew Kipa
Zbigniew Kipa 18 lipca 2017 at 11:23

Błędy które Pan opisał są typowo od turbo i EGRa, niestety na odległość nie jesteśmy w stanie tego zdiagnozować. Możemy pomóc Panu jedynie usuwając EGR – można zrobić to wysyłając nam sam sterownik. Jesteśmy po przerwie wakacyjnej i mamy teraz masę roboty, ale jeśli to pilny problem i jest Pan w stanie przyjechać to proszę dzwonić, nie ma dla nas rzeczy niemożliwych.

Odpowiedz

Zostaw komentarz

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.