Rzemień: Mielec, Dębica, Ropczyce, Kolbuszowa, Rzeszów i okolice – tel. 667 786 801
Get Adobe Flash player
 







Kategorie bloga
Sklep Auto-Krak
Proszę, pamiętaj…

Każdą usługę można wykonać na trzy sposoby: tanio, szybko i dobrze, ale do wyboru mamy zawsze tylko dwie opcje: kiedy jest tanio i szybko, to nie jest dobrze, jeśli jest szybko i dobrze, to nie jest tanio, a jak jest tanio i dobrze, to nigdy nie jest szybko... :)

Jeśli jakiś artykuł lub wpis z mojej strony okazał się dla Ciebie przydatny, proszę zostaw komentarz lub wklej link do tego artykułu na swoim forum, stronie bądź profilu - niech będzie to taką małą zapłatą za mój czas spędzony na bezinteresownym niesieniu pomocy mechanikom-amatorom… dziękuje – Zbigniew Kipa, właściciel AUTO-KRAK

Losowy cytat

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców

— Colin McRae
Licznik & Statystyki
Usłyszało o nas:

internautów

4 odpowiedzi na „SILNIK Z19DTH”

  • Witam ponownie. Sprawdzilem podczas jazdy i wyglada na to, ze przeplywomierz dziala poprawnie reaguje na kazde dotkniecie gazu, a przy wcisnieciu pedalu gazy do konca wykres idzie na ful do gory. Juz sam nie wiem. Moze przyjze sie jeszcze raz Egr-owi.Bardzo muli na pierwszym i zwlaszcza na drugim biegu.Mam takie wrazenie jak gdyby chcial, a nie mogl.Jak gdyby nie palil na wszystkie gary. Dopiero gdy turbo sie zalacza wtedy rakieta.I jeszcze jedno……….gdy zmieniam biegi mam takie szarpniecie czego nie ma gdy samochod chodzi dobrze czyli normalnie.Odnosnie kodow bledow to nie ma i to jest ten problem. Nie moge sie na nic ukierunkowac.Jedyny blad, ktory czasem sie pojawia odnosi cie do CIM-u. Brak komunikacji z kolumna kieownicy (sprawne).Ide do garazu pomyslec moze jeszcze cos do glowy wpadnie. Pozdrawiam

  • Witam. Mam pytanie odnosnie silnika z1.9dth 110kw. Mam problem z przyspieszniem do 2000 obrotow. EGR wyczyszczony i napewno dziala jest rowniez zaslepiony z dwoch stron zaslepkami z dziurkami. DPF-u nie posiadam. Przepustnice tez wyczyscilem. Czujnik doladowania w kolektorze wyczyszczony.Turbo bost wymieniony na nowy.Wszyskie filtry wymienione.Paliwo zawsze tylko shell v-pover.A teraz najciekawsze postanowilem wyczyscic przeplywomierz powietrza i kupilem specialny spray do czyszczenia przeplywomierzy.Po tym zabiegu opel naprawde odrzyl i zaczal chodzic jak szalony przez 2 dni, a teraz znow brak mocy w dolnym przedziale. Czy to moze byc przeplywomierz a jesli tak to jak mozna to sprawdzic. Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.

    • Zbigniew Kipa

      Najlepiej przyjechać do nas lub przynajmniej zadzwonić, diagnoza na odległość to ciężka sprawa (to domena raczej wróżbitów niż mechaników), powodów może być sporo… Przede wszystkim trzeba odczytać błędy, bez tego nie da się nic powiedzieć.

    • Zbigniew Kipa

      Witam, przepływomierz sprawdzamy podglądając wartości rzeczywiste w blokach pomiarowych testerem np tech podczas testu drogowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Tuning samochodów marki Opel

Polecamy: profesjonalny tuning samochodów

Promocja Tuning z Hamownią
Kliknij i dowiedz się więcej