Rzemień: Mielec, Dębica, Ropczyce, Kolbuszowa, Rzeszów i okolice – tel. 667 786 801
Get Adobe Flash player
 







Kategorie bloga
Sklep Auto-Krak
Proszę, pamiętaj…

Każdą usługę można wykonać na trzy sposoby: tanio, szybko i dobrze, ale do wyboru mamy zawsze tylko dwie opcje: kiedy jest tanio i szybko, to nie jest dobrze, jeśli jest szybko i dobrze, to nie jest tanio, a jak jest tanio i dobrze, to nigdy nie jest szybko... :)

Jeśli jakiś artykuł lub wpis z mojej strony okazał się dla Ciebie przydatny, proszę zostaw komentarz lub wklej link do tego artykułu na swoim forum, stronie bądź profilu - niech będzie to taką małą zapłatą za mój czas spędzony na bezinteresownym niesieniu pomocy mechanikom-amatorom… dziękuje – Zbigniew Kipa, właściciel AUTO-KRAK

Losowy cytat

Taniej jest mieć 35 samochodów i jedną kobietę, niż 35 kobiet i jedno auto.

— Jay Leno
Licznik & Statystyki
Usłyszało o nas:

internautów

Zapraszamy do wpisywania się w naszą księgę 🙂

94 odpowiedzi na „KSIĘGA GOŚCI”

  • Udałem się do warsztatu AUTO-KRAK w Rzemieniu woj. podkarpackie ok Mielca oddalonego ode mnie o 300km.Cała operacja trwała 5h w tym przerwa śniadaniowa mechanika Szymona.Co do Pana mechanika to powiem krótko „wymiata”fachowiec z krwi i kości kompetentny, merytoryczny, żetelny,no fachura nie z tej ziemi.Sam warsztat prowadzi małżeństwo Pani Agnieszka i Pan Zbigniew ludzie bardzo fajni życzliwi i przesympatyczni. Ale do rzeczy co zostało zrobione? Samochód to Opel insygnia 2009r 2,0 CDTI 130KM.Prewencyjnie wymieniony kolektor w którym nagminnie urywają się klapy wirowe na kolektor po regeneracji /bez klap/,następnie klapy wyprogramowane, egr wyprogramowany plus optymalizacja/ samochód mniej pali, brak turbo dziury, na niższych obrotach lepiej się zbiera/.Zapytacie jakie wrażenie-Bajka samochód lepiej się zbiera od dołu, turbo dziury brak co wcześniej było bardzo odczuwalne . Teraz spalanie – Zużycie paliwa z całej powrotnej trasy to 5.4l na komputerze przy prędkości 140km/h jechałem A4, przed zabiegiem 6,3l więc spora różnica na plus. DPF odczyt z aplikacji OPL-DPF monitor bez zmian u mnie 1%zapełnienia filtra następuje po przejechaniu +/- 30km. wcześniej tez tak wskazywało. Podsumowując polecam wszystkim nawet jeśli macie do przejechania kilkaset kilometrów. Naprawdę warto Pozdrowienia z Raciborza.

  • Witam serdecznie u Pana Zbyszka w Warsztacie Mechanicy usuwali w Oplu insigni 2.0 cdti klapki w kolektorze dolotowym wraz z wyprogramowaniem ,oraz wyprogramowali zawór EGR a następnie wycięli resztę ekologii ,W tym czasie wymienili uszczelkę smoka pompy oleju , przemyli cały silnik oraz uzupełnili olej silnikowy i po zabiegu. Auto jak nowe. Zdecydowanie polecam ten warsztat.Szczerze mówiąc pokonałem aż 300km aby się do nich umówić ,ale było warto ponieważ w okolicach Częstochowy nie ma takich profesjonalistów.Polecam wszystkim posiadaczom samochodów z silnikami 2.0 cdti usunięcie klapek wirowych w kolektorze dolotowym ponieważ ten zabieg może uratować wam silnik.Pozdrawiam Piotr

  • Wielki pozytyw za podejście do bardzo niestandardowego problemu – miało być „tylko” wycięcie klap wirowych z ECU, a okazało się, że padł sterownik silnika Slave ;-(
    Pan Zbyszek podjął się i walczył, aż zwalczył – Wielkie dzięki za pomoc.

  • Polecam! Szybko i skutecznie, bez zbędnego gadania i gdybania.

  • Do Pana Zbyszka trafiłem przez przypadek chociaż to tak blisko z Mielca. O samym warsztacie powiedział mi kolega z pracy. Nie zwlekałem długo i od razu zadzwoniłem, aby umówić się na wizytę. Posiadam opla astrę H z 2005 r z silnikiem z16xep ( benzyna bez lpg ). Borykałem się przez jakiś czas z problemem wypadania zapłonu na cylindrach i utratą mocy + migający „check engine”. Próby naprawy u innych mechaników wcześniej nic nie dały. (Cewka, świece, sterownik, egr, przeglądy przewodów, sondy, czujnik wału korbowego ). Dopiero Pan Zbyszek przywrócił moje auto do życia. Przy odbiorze przyznał mi się, że nawet miewał sny z tym migającym „check engine”. Od tego czasu minęło już dokładnie 19 miesięcy !!! Wszystko gra, nic się nie dzieje. Nie wpisywałem się wcześniej na listę gości, a zatem czynię to teraz. Chciałem jeszcze raz bardzo podziękować Panu Zbyszkowi i ekipie za solidnie i rzetelnie wykonaną pracę ! Śmiało mogę polecić ten warsztat każdemu, nawet jeśli ma do przejechania kilkaset kilometrów. Oby więcej takich fachowców. Pozdrawiam !

  • Witam. Odwiedziłem dziś warsztat Pana Zbyszka i jestem pozytywnie zaskoczony. Dojazd z Mysłowic (ok 210 km) bardzo prosty. Pacjent- Vectra C Z19DTH. Zakres prac: klapy wirowe kolektora- OFF oraz zawór EGR- OFF. Moja Viki odżyła 😈 Obsługa na wysokim poziomie, mechanik który pracował przy moim samochodzie bardzo pozytywny człowiek. Dziękuję Zbyszku za gratis, teraz okulary będą miały swoje miejsce 😎 Miło pozdrawiam

  • Opel Astra 1.9 CDTI, 2005 r. przebieg 198 tys.
    standardowa wada tego silnika kolektor dolotowy oraz EGR.

    po wizycie w warsztacie w czerwcu b.r. auto odzyskało żwawość i dynamikę jakiej nie miało od lat…

    Szczerze polecam wszystkim borykającym się z problemami w silniku 1.9 cdti, ponieważ warsztat jest w pełni profesjonalny i fachowy. Pracownik który robił moje auto nie tylko zrobił to na co umówilismy się ale dodatkowo posprawdzał i powymieniał inne części np. boost sensor, przewody podciśnienia, wyczyścił przepustnicę itd. Widać, że firmie zależy na tym żeby auto było sprawne w pełni… A dodatkowo mam gwarancję 3 lata a to jest bardzo ważne i pokazuje, że firma jest pewna tego co robi mimo wieku auta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Tuning samochodów marki Opel

Polecamy: profesjonalny tuning samochodów

Promocja Tuning z Hamownią
Kliknij i dowiedz się więcej