Jak Państwo wiecie jesteśmy uznanymi ekspertami w naprawie i regeneracji pomp wtryskowych PSG-16 montowanych w samochodach marki OPEL i SAAB. Dziś chcielibyśmy przybliżyć Państwu z czym związane są kody błędów tej pompy. W razie awarii samej pompy czy układu paliwowego odsyłamy do naszych poprzednich wpisów, a także zapraszamy do kontaktu i odwiedzenia naszego warsztatu bądź wysyłkowego naprawienia Państwa pompy.
Do tej pory napisaliśmy dwa artykuły na temat tej pompy i jej usterek:
– Pompa wtryskowa BOSCH PSG16 VP44 – 2.0 DTi, 2.2 DTi oraz 2.2 TiD – OPEL i SAAB
– Wszystko o PSG 16 – pompa wtryskowa opel: dwie wtyki
Jako jedyni na świecie tuningujemy również saaby z silnikami 2.2 z lat „01-„03 Na pompach PSG16 C2 HW 011500 i PSG16 C3.6 HW 011401 – więcej informacji o tym zabiegu mogą znaleźć Państwo w naszym wpisie na stronie OPC-TUNING: SAAB 9-3 i 9-5 (2.2 TiD) – Tuning i czeste awarie
Poniżej przedstawiamy możliwe kody błędów które mogą wystąpić w samochodzie posiadającym tą pompę:
- P0070
- Temperatura powietrza otoczenia- duża wartość na wejściu B-16
- Temperatura powietrza otoczenia- mała wartość na wejściu B-16
- P0100
- Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-11
- Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-11
- Obwód mas. lub objet. przepływu powietrza, sygnał za wysoki B-32
- Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza – poza wym. zakresem B-31
- P0101
- Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza
- P0102
- Sygnał z przepływomierza powietrza za niski
- P0103
- Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki
- P0104
- Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza – usterka pojawia się okresowo
- P0105
- Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-10
- Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-10
- Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne B-29
- P0106
- Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
- P0107
- Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
- P0108
- Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
- P0109
- Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
- P0110
- Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za silne wejście obiegu prądowego C-12
- Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za słabe wejście obiegu prądowego C-12
- Obwód czujnika temp. powietrza wlotowego – usterka C-12
- P0111
- Czujnik temperatury powietrza zasysanego
- P0115
- Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika – za mocne wejście C-13
- Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika – za słabe wejście C-13
- Obwód temperatury cieczy chłodzącej, wadliwe działanie C-13
- Temperatura cieczy chłodzącej silnika nie zgadza się z temperaturą oleju C-13
- P0120
- Sensor 1 pozycji pedału gazu Za wysoka wartość na wejściu C-08
- Sensor 1 pozycji pedału gazu Za niska wartość na wejściu C-08
- Usterka w obwodzie czujnika położenia pedału przyspieszenia C-08
- Korelacja czujników 1-2 pozycji pedału gazu C-08
- P0122
- Czujnik położenia przepustnicy – zwarcie do masy
- P0123
- Czujnik położenia przepustnicy – zwarcie do plusa zasilania
- P0124
- Czujnik położenia przepustnicy – usterka pojawia się okresowo
- P0125
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego
- P0126
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego
- P0129
- Nieprawidłowe działanie zaworu EGR
- P0130
- Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy
- P0131
- Regulacja poza zakresem / sygnał sondy za niski – mieszanka za uboga
- P0132
- Regulacja poza zakresem / sygnał sondy za wysoki – mieszanka za bogata
- P0133
- Regulacja poza zakresem / sygnał sondy zmienia się za wolno – sonda zestarzona
- P0134
- Regulacja poza zakresem / brak sygnału sondy
- P0135
- Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy
- P0136
- Sygnał sondy 2 za wysoki
- P0137
- Sygnał sondy 2 za niskie
- P0138
- Napięcie w obwodzie sondy 2 za wysokie – zwarcie do plusa zasilania
- P0139
- Sygnał sondy 2 zmienia się za wolno – sonda zestarzona
- P0140
- Brak sygnału sondy 2
- P0141
- Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy 2
- P0142
- Nieprawidłowy sygnał sondy 3
- P0143
- Sygnał sondy 3 za niski
- P0144
- Napięcie w obwodzie sondy 3 za wysokie – zwarcie do plusa zasilania
- P0145
- Sygnał sondy 3 zmienia się za wolno – sonda zestarzona
- P0146
- Brak sygnału sondy 3
- P0147
- Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy 3
- P0149
- Obwód sterowania czasem wtrysku, wadliwe działanie B-15
- P0195
- Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-14
- Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-14
- Wskazanie czujnika temperatury oleju silnikowego nie zgadza się z temperaturą cieczy chłodzącej C-14
- Czujnik temperatury oleju silnikowego, przerywane działanie C-14
- P0217
- Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy B-24
- Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju B-24
- Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego B-24
- P0219
- Zbyt duża prędkość silnika B-22
- P0220
- Sensor 2 pozycji pedału gazu Za wysoka wartość na wejściu C-08
- Sensor 2 pozycji pedału gazu Za niska wartość na wejściu C-08
- Korelacja czujników 1-2 pozycji pedału gazu C-08
- P0234
- Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie dodatnie B-22
- Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne B-22
- P0243
- Zawór ograniczający ciśnienie doładowania – wysokie napięcie C-22
- Zawór ograniczający ciśnienie doładowania – niskie napięcie C-22
- Zawór ograniczający ciśnienie doładowania – przerwany obwód C-22
- Zawór ograniczający ciśnienie doładowania Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-22
- P0300
- Diagnostyka obwodu wysokiego ciśnienia Wadliwe działanie B-30
- P0335
- Obwód czujnika wału korbowego poza wymaganym zakresem C-17
- P0340
- Obwód czujnika położenia wałka rozrządu – wysoka częstotliwość C-17
- Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem C-17
- Obwód czujnika pozycji walka rozrządu, wadliwe działanie B-21
- P0380
- Obwód urządzenia żarzącego – wysokie napięcie C-28
- Obwód urządzenia żarzącego – niskie napięcie C-28
- Obwód urządzenia żarzącego przerwany C-28
- Obieg prądowy świecy żarowej C-28
- Urządzenie żarowe Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-28
- P0381
- Lampka kontrolna żarzenia – wysokie napięcie C-32
- Lampka kontrolna żarzenia – niskie napięcie C-32
- Lampka kontrolna żarzenia – przerwany obwód C-32
- Kontrolka urządzenia żarowego Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-32
- P0400
- Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie C-03
- Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie C-19
- Obwód recyrkulacji spalin – wysokie napięcie C-19
- Obwód recyrkulacji spalin – niskie napięcie C-19
- Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-19
- Rozpoznany zbytni przepływ recyr- kulacji gazu wydechowego B-35
- Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego B-35
- Zawór recyrkulacji spalin – usterka C-20
- Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe C-20
- Zawór recyrkulacji spalin Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-19
- P0500
- Sygnał prędkości pojazdu do prędkości silnika i masy wtrysku Nieprawdopodobny B-17
- Usterka sygnału prędkości pojazdu B-18
- P0530
- Czujnik ciśnienia klimatyzacji – duża wartość na wejściu Układ klimatyzacji B-05
- Czujnik ciśnienia klimatyzacji – mała wartość na wejściu Układ klimatyzacji B-05
- P0560
- Za wysokie wejście napięcia systemu C-03
- Napięcie układu, wadliwe działanie B-21
- P0602
- Elektroniczna jednostka sterująca (ECU) – usterka C-02
- Nie zaprogramowano Układu Kontroli Elektronicznej (ECU) C-02
- Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazdu C-02
- Wariant konfiguracji nie zaprogramowany C-02
- P0606
- Ponowna inicjalizacja modułu sterującego B-20
- Wewnętrzny błąd w komunikacji jednostki sterującej B-21
- Elektroniczna jednostka sterująca (ECU) – usterka C-17
- P0638
- Obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za wysokie C-24
- Obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za niskie C-24
- Elektroniczne ster. przepustnicy – przerwany obwód C-24
- Obwód zaworu elektromagnetycznego za wysoka temperatura stopnia zasilania C-24
- P0650
- Wskaźnik nieprawidłowego działania (MIL) Stopień załącz., Temp. za wysoka C-34
- Obwód sterujący lampki kontrolnej wadliwego działania (MI), sygnał za wysoki C-34
- Otwarty obwód Lampki Ostrzegawczej (MIL) C-34
- Obwód sygnalizacji usterki (MI) – niskie napięcie C-34
- P0660
- Zawór elektromagn. regulujący poziom zawirowania – wysokie nap. C-23
- Zawór elektromagn. regulujący poziom zawirowania – niskie nap. C-23
- Zawór elektromagn. regulujący poziom zawirowania – przerwany obwód C-23
- Elektrozawór regulacji poziomu zawirowania Stopień załącz., Temp. za wysoka C-23
- P0700
- Obwód sygnalizacji usterki (MI) – żądanie z modułu sterującego przekładni (TCM) poza zakresem B-19
- P0703
- Nieprawidłowy sygnał przełącznika hamulców C-15
- P0704
- Sygnał przełącznika sprzęgła Nieprawidłowy C-36
- Nieprawidłowy sygnał z modułu sterującego przekładni (TCM) C-26
- P1105
- Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-09
- Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-09
- Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne B-29
- P1170
- Bank to Bank Fuel Trim Offset
- P1222
- Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej B-30
- P1460
- Cooling Fan Control System
- P1530
- Przekaźnik ukl. klimatyzacji, przerwany obwód Układ klimatyzacji B-10
- Za wysokie napięcie przekaźnika A/C Układ klimatyzacji B-10
- Za niskie napięcie przekaźnika A/C Układ klimatyzacji B-10
- Przekaźnik A/C Stopień załączenia Temperatura za wysoka Układ klimatyzacji B-10
- P1540
- PWM systemu klimatyzacji – nieważny sygnał Układ klimatyzacji B-10
- Ciśnienie systemu klimatyzacji, nieważny sygnał Układ klimatyzacji B-10
- P1560
- Napięcie układu, wadliwe działanie B-21
- P1590
- Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie C-21
- Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za niskie C-21
- Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, obwód otwarty C-21
- Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, za wysoka temperatura stopnia mocy C-21
- P1600
- Wymienić Electronic Control Unit (ECU) C-02
- P1601
- Wymienić Electronic Control Unit (ECU) C-02
- P1603
- Wymienić Electronic Control Unit (ECU) B-20
- P1604
- Wymienić Electronic Control Unit (ECU) B-21
- P1610
- Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu Blokada Rozruchu B-07
- Wadliwe działanie immobilizera Blokada Rozruchu B-07
- P1611
- Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa Blokada Rozruchu C-02
- P1612
- Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
- P1613
- Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
- P1614
- Niewłaściwy kluczyk z transponderem Blokada Rozruchu C-06
- Otrzymany nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-06
- P1615
- Nieudana identyfikacja ECM (Moduł sterujący silnika) Blokada Rozruchu C-05
- P1620
- Wysokie napięcie w obwodzie 1 napięcia odniesienia 5V C-05
- Niskie napięcie w obwodzie 1 napięcia odniesienia 5V C-05
- Wysokie napięcie w obwodzie 2 napięcia odniesienia 5V C-06
- Niskie napięcie w obwodzie 2 napięcia odniesienia 5V C-06
- Wysokie napięcie w obwodzie 3 napięcia odniesienia 5V C-07
- Niskie napięcie w obwodzie 3 napięcia odniesienia 5V C-07
- P1622
- Zbyt wysokie napięcie odniesienia C-17
- Zbyt niskie napięcie odniesienia B-20
- P1625
- Główny Przekaźnik otwiera się zbyt późno C-04
- Główny Przekaźnik otwiera się zbyt wcześnie B-20
- P1630
- Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa C-17
- P1632
- Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17
- P1633
- Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17
- P1634
- Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa B-20
- Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17
- P1650
- Kontrolka serwisowa – wysokie napięcie C-33
- Kontrolka serwisowa – niskie napięcie C-33
- Obwód otwarty lampki SVS C-33
- Poziom zasilania lampki serwisowej pojazdu SVS Temperatura za wysoka C-33
- P1651
- Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej B-21
- P1811
- Usterka sygnału momentu (CAN) B-33
- P1813
- Usterka sygnału momentu (CAN) B-33
- Za niskie napięcie regulacji momentu obrotowego
- Ustawiczna regulacja momentu obrotowego
- U2101
- CAN-BUS Nie zaprogramowana Lista konfiguracji maksymalnych C-02
- U2103
- Tryb CAN-BUS – brak łączności C-25
- U2106
- CAN-BUS – brak łączności z modułem kontroli transmisji B-33
- U2108
- CAN-BUS – brak komunikacji z ABS/TC

Na tą informację trafiło 17046 szukających