Rzemień: Mielec, Dębica, Ropczyce, Kolbuszowa, Rzeszów i okolice – tel. 667 786 801
Get Adobe Flash player
 







Kategorie bloga
Sklep Auto-Krak
Proszę, pamiętaj…

Każdą usługę można wykonać na trzy sposoby: tanio, szybko i dobrze, ale do wyboru mamy zawsze tylko dwie opcje: kiedy jest tanio i szybko, to nie jest dobrze, jeśli jest szybko i dobrze, to nie jest tanio, a jak jest tanio i dobrze, to nigdy nie jest szybko... :)

Jeśli jakiś artykuł lub wpis z mojej strony okazał się dla Ciebie przydatny, proszę zostaw komentarz lub wklej link do tego artykułu na swoim forum, stronie bądź profilu - niech będzie to taką małą zapłatą za mój czas spędzony na bezinteresownym niesieniu pomocy mechanikom-amatorom… dziękuje – Zbigniew Kipa, właściciel AUTO-KRAK

Losowy cytat

Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą

— Anonim
Licznik & Statystyki
Usłyszało o nas:

internautów

Ten dział powstał w odpowiedzi na duże zainteresowanie użytkowników tematyką serwisowania samochodów osobowych i dostawczych.

Zapraszamy do dyskusji 🙂

1 203 odpowiedzi na „WASZE PYTANIA”

  • Dzień dobry. Przeszukując internet w poszukiwaniu rozwiązania problemu z moją Insignią trafiłem na Państwa stronę. Widzę, że trafiłem do profesjonalistów, więc mam ogromną nadzieję, że Państwo będą w stanie mi pomóc.
    Insignia 2.0 CDTI z 2010 roku, 160KM ze zmieniona mapa na ok 195KM, automat. Samochód wpada w wibracje przy przyspieszaniu, przy szybkim dodawaniu gazu falują (cofają się zamiast rosnąć) obroty i czuć brak mocy. Gównie wyczuwalne jest to na 4,5 i 6 biegu. Zdażało się już że samochód wpadł w wibracje przy jednostajnej jeździe od 1800 obrotów wzwyż.
    Co już zostało zrobione? Początkowo były wyczuwalne tylko wibracje, nie było falowania obrotów więc początkowe podejrzenie to przeguby wewnętrzne, które zostały wymienione. Następnie wgrana została ponownie mapa do sterownika. Problem nie zniknął. Kolejne podejrzenie uszkodzone wtryskiwacze. Wymontowane i sprawdzone – są w pełni sprawne. Na wszelki wypadek zostało też wykonane wypalanie DPFu.
    Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Co mechanik to inna opinia. Uszkodzony zawór lock up-owy w skrzyni, a może sprzęgło? geometria turbiny? Ale wszystko to zgadywanka… A nie chcę pakować się w kolejne koszta na chybił trafił… na zasadzie może się uda…
    Może z racji dużego doświadczenia przerabialiście już tego rodzaju objawy w Oplu 2.0 CDTI i jesteście w stanie podpowiedzieć co dalej robić i gdzie szukać przyczyny… Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie… Pozdrawiam

  • Witam.
    A jaki koszt takiej modyfikacji. Wyłonienie klap i egr oraz w kasowanie błędu P0234 zmiana dawki rozruchowej. No i podniesienie mocy do 170 km. Czy spalanie bardzo się zmieni przy normalnym użytkowaniu , czy raczej nie znacznie? I co pan myśli o dodatkowej popie paliwa 12v bo coś tak usłyszałem u znajomych o tym pomyśle, co Pan myli o tym pomyśle?

  • Witam.
    Mam pytanie odnośnie mocy której można uzyskać z silnika 2.2 dti. Oglądałem film o saab ach, gdzie uzyskał pan moc z 2.2 171 KM. Czy jest możliwe z silnikiem opla 2.2 skoro pompy się nieco różnią? I jak ma się to do eksploatacji ? Mam jeszcze jedno pytanie, słyszałem o montowanie pomp w baku czy za bakiem. Czy jest to dobry pomysł w oplach z silnikami dti?

    • Zbigniew Kipa

      Witam, możemy spróbować uzyskać taką moc w oplu ale obligatoryjnie klapy i egr off, następnie będziemy stroić, jak turbo da rady to ok jak nie to trzeba większe turbo. Eksploatacja z taką mocą niczym się nie różni i wiadomo że jak ktoś będzie nadużywał tej mocy to silnik szybciej się wyeksploatuje, zresztą nawet w nominalnej mocy w silnku 2.0 101hp wadliwe wały pękają. Moim zdaniem to bardzo fajnie jeździ i warto to zrobić.

  • Witam,
    Mam opla vectra c 1.9 cdti 150km (przedlift)2005r I mam problem z dobranie odpowiedniego sprzęgła do niego. Na co zwracać uwagę przy doborze odpowiedniego sprzęgła ?

  • Witam
    Opel Vivaro 1.9 DTI Po opaleniu brak reakcji na potencjometr gazu przez 15-30 sek na zimnym silniku a potem działa jak należy.
    Wymienione wszystkie wtryski na nowe i filtr paliwa
    kostka w potencjometrze wyczyszczona w komorze silnika również ta niebieska
    zaślepiony egr (blacha pomiędzy elektromagnesem a egrem)
    ciśnienie na listwie 32000 w op-com
    błąd w nadwoziu 10 nieprawidłowe działanie czujnika prędkości pojazdu (nie występuje)
    bąbelki w przeźroczystym wężyku po nocy brak wycieku
    proszę o pomoc z góry dziękuję

  • Witam, ta zafira to 2001 .

  • Witam. W 2015 roku robiłem modyfikacje auta u pana vectra c 1,9 cdti 150 km. klapy off egr off i optymalizacja, ale ostatnio zauważyłem wieksze spalanie a na postoju pokazuje spalanie ok 0,9 do 1,1 a wczesniej bylo ok 0,6 nawet 0,5.Może pan powiedzieć jaki może być powód? bo mam dosyć daleko żeby podjechać na diagnostykę a może być to jakiś drobiazg.Nie chce też jechać do byle jakiego mechanika bo zaraz zacznie wymyślać rzeczy z kosmosu a wiem że pan na tym dobrze się zna. Z góry dziękuję.

  • Mam pytanie odnośnie modyfikacji silników 2.0 dti i 2.2 dti . Ile można wyciągnąć mocy z obu silników. Interesuje mnie moc 150-160 KM . I czy pasuje skrzynia biegów z 2.0 dti do 2.2 dti. To pytanie dlatego bo wiem ze pasuje skrzynia f40 od 3.0 cdti do 2.0 dti . Pytam bo posiadam zafire a z 2.0 dti w serii raczej mdło i ospale jest. Tylko jest jedno ale , jako auto dla rodziny super i większego nie potrzebuje tylko chciałbym by ją czasem był zadowolony

  • Witam serdecznie posiadam opla vivaro 2007 rok,2.0 dci,autko jeździ normalnie,natomiast pali się check i po podpięciu kompa występują następujące błędy p2101 sterowanie przepustnicą ze sterownika błąd stały,p0488 zawór recyrkulacji spalin błąd stały,P0409 sprzężenie zwrotne z zaworu egr błąd stały,p0571 obwód włącznika pedału hamulca błąd stały.Proszę o podpowiedź co może powodować te błędy bądź jaki jest koszt usunięcia u was w firmie,dziękuję.

  • Witam, mam pytanie, jaki byłby koszt usuniecia zaworu EGR i klap wirowych ? Astra h 1.9 CDTI 150km, ewentualnie chiptuning na 180 km ?

  • Witam! Alfa 159 1.9 Jtdm 2008r. jaka cena za usunięcie klap i egr plus program?
    Czy da radę zrobić to w jeden dzień?

  • jaki jest koszt wyłączenia przepływomierza vectra c 2,2 dti 125 km?

  • Witam pacjent audi a6 c6 2.4 będę 2004r.
    Stukaja klapy kolektora dolotowego. Teraz moje pytanie brzmi usuwa pan klapy i wyprogramowuje ze sterownika jaki koszt w moim aucie. Czy trzeba też usuwać zawór egr? Czy można same Klapy??Czy można kompleksowo umówić się i zrobić wszystko u Pana tj. Demontaż montaż usuniecie i zmiana w sofcie?? (Mam 200km).Czy nie ma to negatywnego wpływu na dynamikę auta i żywotność silnika?? Pozdrawiam.

    • Zbigniew Kipa

      Witam w silniku BDW klapy są tak potrzebne jak jak frywolnej dziewczynie pewna część garderoby, po prosu usuwamy i auto chodzi normalnie, koszt zabiegu wysyłkowo 450zł wystarczy nam sterownik i kolektor, przy usłudze na miejscu należy doliczyć 150zł na diagnostyke, montaż demontaż oraz na uszczelki.
      Pozdrawiam

  • Dzień Dobry.

    Mam pytanie dot. Vectry C 2.0 DTI. Po nocnym postoju w garażu występuje problem z uruchomieniem pojazdu. W garażu jest temp. ok 20 st. z uwagi na bliskie położenie pieca CO, tak więc świece żarowe nie załączają się. Trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem, aby uruchomić silnik. Problem wcale nie występuje w momencie postoju auta przy obecnych temp. zewnętrznych poza garażęm. Po prostu świece zagrzeją i silnik pali bez problemu. Nie ma problemu również z uruchomieniem pojazdu w momencie ściągnięcia przewodu z czujnika temp. płynu chłodzącego. Auto po podgrzaniu świec pali bez problemu z tym, że pojawia się błąd na tablicy rozdzielczej który znika w momencie podłączenia przewodu do w/w czujnika. Nadmieniam, że czujnik został wymieniony na nowy firmy Bosch. Bardzo proszę o informacje na temat w/w zjawiska. Z góry Panu dziękuję i pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Tuning samochodów marki Opel

Polecamy: profesjonalny tuning samochodów

Promocja Tuning z Hamownią
Kliknij i dowiedz się więcej