Rzemień wysyłkowa naprawa elektroniki – tel. 667 786 801
Get Adobe Flash player
 







Kategorie bloga
Sklep Auto-Krak
Proszę, pamiętaj…

Każdą usługę można wykonać na trzy sposoby: tanio, szybko i dobrze, ale do wyboru mamy zawsze tylko dwie opcje: kiedy jest tanio i szybko, to nie jest dobrze, jeśli jest szybko i dobrze, to nie jest tanio, a jak jest tanio i dobrze, to nigdy nie jest szybko... :)

Jeśli jakiś artykuł lub wpis z mojej strony okazał się dla Ciebie przydatny, proszę zostaw komentarz lub wklej link do tego artykułu na swoim forum, stronie bądź profilu - niech będzie to taką małą zapłatą za mój czas spędzony na bezinteresownym niesieniu pomocy mechanikom-amatorom… dziękuje – Zbigniew Kipa, właściciel AUTO-KRAK

Losowy cytat

Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec?

— George Carlin
Licznik & Statystyki
Usłyszało o nas:

internautów

Ten dział powstał w odpowiedzi na duże zainteresowanie użytkowników tematyką serwisowania samochodów osobowych i dostawczych.

Zapraszamy do dyskusji 🙂

1 301 odpowiedzi na „WASZE PYTANIA”

  • Zbigniew Kipa

    Hmm, w chwili obecnej nie przychodzi mi nikt do głowy, ale proszę spróbować kupić używkę sprawną i podmienić – to też niezły pomysł

  • Zbigniew Kipa

    DVB-T nie zakładamy, a na tuning zapraszamy. Proszę zadzwonić i umówić się na konkretny termin 🙂

  • Zbigniew Kipa

    Oczywiście – najpierw idzie Pan po pożyczkę do banku, później przynosi nam gotówkę a po wykonaniu usługi spłaca sobie raty tam gdzie je wziął 🙂

  • Witam,
    Jaki jest koszt uporania się z całą ekologią w Alfa Romeo 159 SW 1.9 jtdm 150KM przebieg 125 tyś. I czy jest sens poza klapami I ewentualnie EGR ruszać DPF? Komputer twierdzi że średni interwał między wypaleniami to 260km. Trochę mało I świadczy to o miejskich przebiegach auta.

    • Zbigniew Kipa

      Wycenę przyślemy Panu na maila, ale musi Pan do tego kompletu danych podać jeszcze rocznik, bo mogły siedzieć tam różne komputery sterujące silnikiem. Sens jest, to tylko kwestia czy chce Pan wyrzucić całość dopiero jak zacznie sprawiać kiedyś problemy czy za jednym zamachem – wtedy jest taniej bo nie robi się dwa razy tych samych czynności (edycja pliku, zostawienie auta, czas mechanika itd)

  • Witam
    Szukam porady odnośnie Mercedesa A 169 1700 poj benzyna , problem polega na tym że zapala mi się kontrolka silnika a po diagnozie komputera pisze błąd katalizatora kod Poo80 i Poo81 nie bardzo wiem o co tu chodzi!
    Mam na drugiej sondzie wkręcony emulator nic to nie dało,auto jedzie nic się nie dzieje a kontrolka po 100 km zapala się znów i tylko denerwuje. Jeżeli mogę prosić o poradę co te kody mówią co jest nie tak Pozdrawiam

    • Zbigniew Kipa

      To prawdopodobnie błąd związany z zaworem wydechowym, ale najlepiej proszę udać się do specjalisty na diagnostykę

    • Dziękuję za podpowiedź i tu mam pytanie czy ten błąd zaworem wydechowym to coś poważnego ? już się boje! Proszę o odpowiedź pozdrawiam

  • witam mam problem z oplem antara cosmo 2,0 cdti.a konkretnie jest problem z odpaleniem.wszystko było dobrze i nagle z rana nie chce odpalić.wszystkie kontroli zapalają sie jak powinny,ale nie kreci.po przekreceniu kluczyka słychac cichutkie wycie.

  • Witam Pana Zbigniewa. Mam problem z saabem 93 1.9 tid 120 km. Auto po przejechaniu pewnego dystansu traci moc.Nie zgłasza zadnego błędu nawet po diagnostyce komputerowej. Ostatnio był wymieniony silnik i nie wiem czy nie trzeba kodować wtryskiwaczy- słupek był juz z wtryskami. Turbina jest po regeneracji, wymieniona przepływka i filtry. Mam wrażenie, że po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu wszystko jest ok, ale nie na długo. Auto jakby miało 70km cięzko przekroczyć 3000rpm podczas jazdy. Dodam, że auto nie dymi nadmiernie kiedy nie ma mocy. Jakby dawka paliwa była obcięta przez sterownik. Czego można się czepić? Z góry dziękuję za odpowiedż i pozdrawiam.

    • Zbigniew Kipa

      Przyczyn może być wiele, zacząć należy od kodów błędów i wizyty w dobrym warsztacie, na odległość ciężko jest diagnozować auto, ale gdybym to robił to spałbym na forsie 🙂

  • Czy czujnik który powoduje błąd P0850 w Mazdzie 3 1.6 benzyna 2004 rok, znajduje się również w skrzyni manualnej? Z mojego serwisu dostałem informacje, że tylko w automatach i winna jest przepustnica ale nie ufam im do końca.

  • Witam. mamy pytanie. czy mozna zastapić silnik w alfie159 1.9 jtdm 8v nr kodu silnika 939A7000, silnikiem z alfy o takichsamych parametrach różniący się jednynie innym nr kodu 939A1000??

  • Jestem posiadaczem Vectry C 1,9 150 KM ,silnik Z19DTH. i mam pytanie czy w tym aucie da się zastąpić dwumasę jednomasą , na forach znalazłem opinie ze nie czuć wielkiej różnicy po takiej wymianie. Czy jest to możliwe do wykonania u Pana i jakie były by koszty /orientacyjnie/

    • Zbigniew Kipa

      Można, koszty zależą od tego jakie koło chce Pan zamontować, trzeba jednak pamiętać że jednomasa ma też swoje wady. Jeśli ma Pan na chwilę obecną sprawną dwumasę darowałbym sobie ten zabieg, można się nad nim zastanowić jeśli coś zaczyna się sypać…

  • dzień dobry,.
    opel astra h 2007r. 1.6 xe1 tvinport +lpg czy jest senes i możliwość zwiększenia mocy? jaki to koszt i ile to trwa chodzi mi w rzeszowie ewentualnie okolice?.
    zamontowanie dvt-b na wyświetlacz cid cos takie jak w linku
    https://www.ebay.pl/itm/Opel-Vauxhall-CID-Video-Interface-Astra-H-Vectra-C-/142405260170?hash=item212803d38a:g:q~8AAOxycD9TTGBG
    jaki ogólny koszt?
    dziekuje za odp.

    • Zbigniew Kipa

      nie ma sensu zwiększać mocy w silniku wolnossącym ponieważ przyrost mocy rzędu 2% powoduje dużo wyższe spalanie i jest to niewspółmierne do osiąganych efektów. Najlepiej uturbić silnik, chociaż to drogi zabieg lub zrobić swapa.

  • Witam mam Opla zafire b po lifcie 1.9 cdti 150 km mam problem jak odpalam na zimnym silniku to mocno kości i silnik równo nie pracuje jakby nie pełnił na jeden cylinder żaden mechanik nie wie dla czego brak jakich kolwiek błędów autoko jest baz dpf podczas dodawania gazu podczas jazdy mocno kopciuszek na czarno o zajaczkuje proszę o pomoc wielkie dzięki z góry.

    • Zbigniew Kipa

      Zapraszamy na diagnostykę, na odległość ciężko stwierdzić co dolega Pańskiemu pojazdowi, objawy które Pan opisał nie wydają się być typowe dla znanych nam usterek, zwłaszcza ze względu na to iż nie podał Pan kodów błędów DTC

  • Witam
    Posiadana wersja to z19DTH. W aucie wycięty dpf, wy programowany i zaślepiony egr, wywalone klapki i zaspawany kolektor. Dwa tygodnie temu zregenerowana turbina w profesjonalnym warsztacie Bosch serwice. Montaż we własnym zakresie. Po montażu stwierdzam że może jest ciut lepiej ale d… nie urywa.
    Objawy które były przed i są nadal to auto zimne zbiera się super aż chce się jechać , turbo ładuje od dołu ładnie a pełna moc załącza się od około 2000 rpm.. Po nagrzaniu auta turbo załącza się od około 2500rpm a poniżej bardzo słabiutko z mocą i w zasadzie tak samo było przed regeneracją. Węże podciśnienia ok , zawór kiedyś rozbierałem i raczej ok. W op com jedynie błąd sterowania klap kolektora. Siłownik jest zostawiony i powinien chodzić na sucho więc pewnie coś z nim nie tak. Ale wątpię żeby to miało wpływ na pracę turbiny.
    Czego się mogę czepić : czujnikia ciśnienia atmosferycznego, przepływki czy może zawór n75 ?
    Jeszcze mankament który występuje od jakiegoś czasu to po odpaleniu auta z zimnego tempomat się nie załącza nawet po 30 min jazdy. Dopiero jak się zgasi auto na chwilę i odpali to tempomat działa. Myslę że to też ma jakiś związek.
    Proszę o rady.

  • Czy jest możliwość podniesienia mocy w samochodzie VECTRA C 3.2 V6 przez np. zmianę oprogramowania? …ew. w jakiś inny sposób nie wykańczający portfela? 🙂

    • Zbigniew Kipa

      Raczej nie – to silnik wolnossący. Mapą można cośtam zrobić, ale to będzie mały przyrost i większe spalanie. Zastanów się nad lepszym dolotem, ostrymi wałkami, może lżejszym kołem zamachowym… Najlepiej byłoby uturbić 🙂

  • witam opel zafira a 2.0 dti 2003 rok przy ruszaniu pierwszy drugi bieg jakoś slabo jedzie na trzecim i dalej jest ok jak może byc przyczyna

    • Zbigniew Kipa

      przyczyny mogą być różne. Przede wszystkim niech sprawdzi Pan błędy DTC i nie wróży z fusów – w opisywanym przez Pana przypadku na odległość ciężko będzie określić przyczyne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Tuning samochodów marki Opel

Polecamy: profesjonalny tuning samochodów

Promocja Tuning z Hamownią