Rzemień wysyłkowa naprawa elektroniki – tel. 667 786 801
Get Adobe Flash player
 







Kategorie bloga
Sklep Auto-Krak
Proszę, pamiętaj…

Każdą usługę można wykonać na trzy sposoby: tanio, szybko i dobrze, ale do wyboru mamy zawsze tylko dwie opcje: kiedy jest tanio i szybko, to nie jest dobrze, jeśli jest szybko i dobrze, to nie jest tanio, a jak jest tanio i dobrze, to nigdy nie jest szybko... :)

Jeśli jakiś artykuł lub wpis z mojej strony okazał się dla Ciebie przydatny, proszę zostaw komentarz lub wklej link do tego artykułu na swoim forum, stronie bądź profilu - niech będzie to taką małą zapłatą za mój czas spędzony na bezinteresownym niesieniu pomocy mechanikom-amatorom… dziękuje – Zbigniew Kipa, właściciel AUTO-KRAK

Losowy cytat

Jazda samochodem jest jak gra miłosna: kobiety wolą objazdy, mężczyźni – skróty

— Jeanne Moreau
Licznik & Statystyki
Usłyszało o nas:

internautów

Ten dział powstał w odpowiedzi na duże zainteresowanie użytkowników tematyką serwisowania samochodów osobowych i dostawczych.

Zapraszamy do dyskusji 🙂

1 329 odpowiedzi na „WASZE PYTANIA”

  • Witam. Czy potwierdzi Pan informację na temat, że do skrzyni F40 z Vectry Z19DTH pasuje dwumas i sprzęgło od Saaba 180KM. Na forum wyczytałem, że pasuje idealnie i jest bardziej wytrzymałe. I przy okazji czy wykonuje pan takie naprawy i za jaką cenę?

  • Witam. Posiadam vectra C 2.2 dti, ’03, Y22DTR od blisko 10 lat. Główny problem przez ten czas to egr, co kilka miesięcy go czyscilem i wszystko było ok. W przeciagu tygodnia zauważyłem dziwne zachowanie samochodu tj. W trakcie jazdy zaczął szarpać- tak jakby przez chwilę nie dostawał paliwa. Filtry wymieniam systematycznie. Udałem się do mechanika ten zdiagnozował uszkodzony czujnik ciśnienia przy przepustnicy. Wróciłem do domu odlaczylem czujnik i bez zmian. Wróciłem do mechanika, po drodze samochód mi kilkukrotnie zgasł w czasie jazdy przy wysokich prędkościach. Nigdy czegoś takiego nie miałem. Nadmieniam że teraz samochód gaśnie kiedy chce przy wysokich i niskich obrotach. Mechanik stwierdził że to musi być pompa psg 16. Powiedział żebym sobie znalazł i zamówił a on wymieni. Czy napewno to będzie pompa ? Czy istnieje możliwość zakupu u Państwa tej pompy przed odesłaniem mojej uszkodzonej ? Jaki to jest koszt? Czy zaprogramowanie sterownika może być wykonane bez auta ? Czy każda pompa dedykowana do mojego auta będzie pasowała niezależnie od jej numeru modelowego / fabrycznego ?

    • Zbigniew Kipa

      1. Jeśli mechanik jest profesjonalistą i trafnie zdiagnozował – tak, to będzie pompa.
      2. Pompy używane sprzedajemy za 1500 pln, po regeneracji za 2500 pln
      3. Tak, ale trzeba zaprogramować jej sterownik – w tym celu mechanik powinien wysłać do nas starą pompę lub jej skopiowaną zawartość oprogramowania (ale raczej nie potrafi, bo ciężko bardzo to zgrać, więc sugerujemy wysyłkę samego sterownika z pompy)
      4. Każda będzie pasowała, jednak trzeba ją zaprogramować – przykładowe numery pomp ma Pan we wpisie na naszej stronie

  • Witam, przymierzam się do zakupu Vectry 1.9 cdti 120 km 2006 rok. W 2015 roku został usunięty DPF w waszym zakładzie wraz z wyprogramowaniem EGR. Została zwiększona moc do 162 km. Wszystko było ok aż do momentu kiedy poczytałem o dpf i przeglądach na stacjach diagnostycznych, planowanych karach za wycięty dpf, kontrolach na drogach itp. Rozmawiałem z dwoma różnymi diagnostami i jeden stwierdził że przepisy miały wejść w maju 2018 ale przesunięto termin na październik 2018, stwierdził że będą kary po 5000 zł za wycięty dpf. Drugi diagnosta wspominał o wejściu nowych przepisów ale nie był przekonany do aż tak zaostrzonych przepisów. Vectra jest naprawdę w dobrym stanie ale waham się czy ją kupić jeśli później mają być takie kłopoty, a auto nie przejdzie przeglądu. Może Wy wiecie coś więcej w tym temacie o planowanych zmianach. W Niemczech pozbywają się diesli.

  • Witam mam Opla wectreB 55kw LPG w czasie jazdy zrobiłem redukcję biegu na niszy i nagle przestał chodzić na gazie i nie odpala

  • Witam,
    Posiadam Opla Zafirę B, od jakiegoś czasu pojawił się pewien problem. Mianowicie zapala się kontrolka błędu „samochód z kluczykiem” gdy miga nastaje głucha cisza samochód nie zapala po wyjęcia kluczyka i włożeniu go jeszcze raz wszystko działa poprawnie. Towarzyszy temu jakikolwiek brak kontaku z kluczykami (oba) + błąd niewłaściwy kluczyk z transponderem (Auto wtedy się nie zamyka) Raz działa – raz nie działa. Po skasowaniu błędu wszystko wraca do normy jednak tylko na chwilę i ponownie to samo. Nikt u mnie na miejscu nie może poradzić sobie z problemem, ponieważ uważają iż zamykanie drzwi a odpalanie to dwie zupełnie inne bajki. Poddałem pomysł modułu CIM ale został on odrzucony. I tutaj puentując moje pytanie – Czy taki problem może wiązać się z modułem CIM czy zupełnie nietrafiona sprawa ? Kolega polecił mi zwrócić się z problemem właśnie do Państwa. Z góry dziękuję za odpowiedź i życze miłego wypoczynku ( Telefon informuję o urlopie) 🙂 Pozdrawiam

    • Zbigniew Kipa

      Proszę wysłać nam CIM, naprawimy go za 400 PLN, prawdopodobnie jest uszkodzony, jeśli będzie ok to weźmiemy ok 150 pln za sprawdzenie całego modułu, ale z tego co Pan opisuje to prawdopodobnie to

  • Dzień dobry,
    właśnie odebrałem swoją Zafire B 1.9D z warsztatu auto po wymianie skrzyni M32. Po 170 przejechanych kilometrach wystrzelił przewód od wspomagania kierownicy i co logiczne wyleciał cały płyn. Usterkę usunąłem samodzielnie ale podczas grzebania pod maską zauważyłem parę innych „niedoróbek”. Między innymi znalazłem jeden z trzech przewodów przy alternatorze dyndający w powietrzu (dwa inne są przykręcone do alternatora). Chciałem zapytać gdzie należy przykręcić ten przewód by wszystko było „po Bożemu”? Jedyne co mi przychodzi do głowy to dłuższa śrubka na obudowie alternatora (dodatkowa masa?) ale sprawdzałem miernikiem i brak jest przejścia między końcem tegoż przewodu a ujemną klemą aku. Dodam jeszcze, że wszystko zdaje się działać jak należy – brak sygnalizacji jakichkolwiek błędów.

    Z góry dzięki

  • Witam posiadam Vectre C z silnikiem 2,2DTI .Auto zgasło i juz nie mogło odpalić . Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd p1634 i stwierdzili ze siadł sterownik .Po regeneracji Auto na zimnym nie reaguje na gaz i Kopci ❓

  • Witam posiadam Vectre C z silnikiem 2,2DTI .Auto zgasło i juz nie mogło odpalić . Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd p1634 i stwierdzili ze siadł sterownik .Po regeneracji Auto na zimnym nie reaguje na gaz i Kopci

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Tuning samochodów marki Opel

Polecamy: profesjonalny tuning samochodów

Promocja Tuning z Hamownią